Min drömkvinna


efter närmare eftertanke beslutar jag nu mig för att go public med vad jag vill ha..

för att du skall fånga mitt hjärta för evigt å bli hon med stort H bör du läsa följande punkter som är mina krav på dig som min blivande fru å ens få mig att fundera på att vilja lämna mitt ljuva singelliv

* du skall vara så sjukt snygg å vacker att jag tappar talförmågan i minst en kvart å du skall ha en underbar kropp så jag inte kan låta bli å ta på dig å hångla som en gudinna. du får inte ha feljboops å behöva en spackelspade för å få bort sminket. du skall ha en sån utstrålning att du stannar världen när du visar dig. du skall vara så sexig att jag inte kan få nog av dig. ha överarmar som jag avgudar å ögon som förtrollar mig å ett leende som får mig att smälta.

* du skall vara Maddi-sexuell å översexuell å vilja ha mig jämt, hela itden, ofta å länge. du vill både ge å ta å vara busi å vilja pröva, utforska å äventyra. men du skall va så sjukt trogen mig utan tveksamheter. du skall vilja gosa å kela å gosa ofta å älska att leka med mitt hår å pyssla om mig ofta å få mig rysa. killa mig på ryggen, massera mig, hålla om mig när jag sover, väcka mig med varma kyssar å skicka frestande sms å förföra mig ofta.

* du får inte ha nåra psykiska sjukdommar eller andra konstigheter förutom en otrolig dyrkan till mig å en besatthet att göra mig lyckligast i hela världen.
inte heller ha brottslig eller missbrukarbakrund förutom att du blir kriminellt tagen av mig å har behov av extremt behov av att njuta med mig.
du får inte ha andra konstiga sidor som du döljer å inga konstiga saker som gör mig förbryllad eller galen.
du får inte ha nåra sjukdommar eller riskera dö före mig, du skall ha god hälsa å fysik.

* du skall gilla att städa, tvätta, diska, pyssla, fixa å vara duktig på att både baka å meka med bilar. du skall vilja ha sommarstuga på landet å våning i stan, vilket naturligtvis du älskar att inreda å pyssla med på mitt vis. du skall vilja ha rent å snyggt men oxå kunna strunta i städning å stanna i sängen en hel da.

* du skall ha jobb å tjäna så mycket att jag aldrig mer behöver bekymra mig. du skall ha så mycket ledigt att vårat förhållande inte blir lidande av ditt jobb. du skall vilja ha sportbil å en stor vovve å en häst. du skall kunna klippa gräs, skotta snö, fixa trasiga saker, renovera å sånt som är bra att kunna.
du får inte ha nåra skulder eller äga en massa saker m andra eller ställt till d på annat vis. du skall kunna ha bra kredit om du skall kunna köpa det jag vill ha.

* du skall älska romatik å köpa fina presenter till mig, blommor å göra underbara överraskningar å visa att jag är din gudinna. du skall fria med klass å ordna hela bröllopet å vi ska ha dom maffigaste å vackraste ringarna som finns. du skall göra frukost på sängen åt mig ofta å hålla mig i handen å hångla med mig offentligt. du skall älska att göra mysiga middagar med levande ljus, bjuda ut mig, skriva kärleksbrev till mig, sjunga kärlekslåtar du skrivit själv. du skall vilja ha bilder på oss överallt å tatuera in mitt namn. du skall kunna stå för din otroliga kärlek till mig. kunna skriva till mig vr som hellst å visa alla att jag är din tjej. skriva fina saker till mig på nätet, telefon, itidningen eller vart fan som hellst.

* när du väl får träffa mina barn skall du dyrka dom som dina egna å du skall inte vilja ha egna med mig om du inte själv vill va gravid. du får gärna ha egna barn men inte ett helt fotbollslag. du ska va mycket barnkär å tycka om att göra massa bus. men oxå kunna vara konsekvent. du skall vilja kliva upp så jag får sovmorron å dela på ansvaret fullt ut.

* du skall älska att dansa allt från styrdans till hip-hop, älska att fiska å va i naturen, resa runt världen, gå ut nyktert, umgås med vänner, vara själva å mysa, se på film, gå på bio, träna, du skall tycka att det är helt ok att jag har mina vänner, att jag vill göra saker utan dig å med dig. du skall älska allt som jag gör å vara en livsnjutare av stora mått. du skall vilja bo både vid havet å i skogen eller i storstan. du skall ha drömmar å visioner å medlen för oss att förverkliga dom

* du skall kunna kommunicera å ta diskussioner, vara social å vilja lära känna mina vänner å umgås med alla slags människor. du skall göra att allt för att visa att du är stolt över mig å vara påhittig när jag är uttråkad å finnas där när jag är trött å sliten. skämma bort mig å göra allt för mig å lite till. ha en bra familj å älska familjetraditioner. vilja leva äventyrligt ibland å vanligt svenssonliv annars.

* du får inte vara svartsjuk, försöka äga mig eller bestämma över mig eller ställa en massa orimliga krav, du skall vara glad å sprallig, lugn å trygg, klok å vettig, framgångsrik å ambitiiös. du skall vara drivande å självgårnde. du skall göra allt för att vår tillvaro skall bli fulländad. du skall vara en bra lyssnare å kunna ge kloka råd. vara min bästa vän å min drömkvinna. du skall vara okomplicerad å positiv. vara snäll å underbar. charmig å rolig. kunna visa känslor å gråta. vara stark å kunna ta motgångar, ställa upp å finnas när jag behöver dig. stötta å hjälpa.

å du ska ha lika sjuk å dåli humor å sinne för irioni som jag..

nähä.. tänkte väl det….

dröm man: ÖÖÖÖÖÖÖHHHHHHHHHH???????

 


One thought on “Min drömkvinna

  1. Pingback: reflektion om en drömkvinna « The angel named maddi

Kommentera

