till älskade goungar

PRINSESSAN ANNORLUNDA

du är prinsessan annorlunda, du är prinsessan över allt
du är den vackraste av änglar med vingar av mystiska ting
du lever i an högre värld som inte bara du å jag förstår
vi tvingar dig att vara i våran värld å du gör det å ler

underbara lilla mystiska ängel, för dig behövs inga ord
du njuter av livet å följer ditt öde med sin stolthet som bara du kan ha

du ger mig oändlig kärlek, som bara ett barn med mystiska vingar kan ge
när du säger mamma å ger mig din pöss, då gråter jag

du kom till världen med ett uppdrag
att visa för världen att annorlunda prinsessor är samma som vi
bara annorlunda för oss att se

♥ ♥ ♥ 

LILLPRINSEN ANNORLUNDA

Du är prinsen annorlunda
du är prinsen över allt
du kämpar med ditt inre att passa in, att bli älskad för den du är
ditt skratt får en värld att le å din energi ger livskraft att orka med

älskade lillprins, din värld är inte som vår å du får kämpa lite mer
men du är stolt för den du är å jag är stolt för dig
det enda du begär är lite uppmärksamhet, jag ger dig min respekt
din värld blev inte vad den var, men ditt skratt finns kvar ändå

älskade lillprins, du är livets solsken för mig

♥ ♥ ♥ 

PRINSEN MODIG

Du är prinsen modig
du är prinsen över allt Nu är du tuff på ett helt nytt sätt med ett mod som unnas få

du är en vanlig kille med ett ovanligt liv. du är den finaste storebror man kan få
du är en son som är förunnat få
du har alltid ett skratt å en humor som får mig le
du har ett hjärta av guld å en stolthet som få

ditt liv är på väg att ändras å du skall in i vuxenvärlden gå
jag ser en prins som är förtjänad av få
du ber endast om respekt å av mig får du mer än så

ämtligen fick du den upprättelse som du för längesen skulle haft & nu är du på väg mot toppen mer än nånsin förr

min älskade son, för mig är du prinsen över alla

 

 

 


 

2 thoughts on “till älskade goungar

  1. Pingback: medvetenheten om handikapp « The angel named maddi

Kommentera

