dikter

bara för en sekund så jag får känna smaken av din mun

bara andas å låta dtt hår kittla när jag faller för en sekund

när du inte längre kan kan inte heller jag

när du går finns ändå alla åtrå kvar

för lyckan var att få smaka dina läppar å känna din hand i min

vackra flicka som är här för att förgylla en stund

 

dina andetag är min luft

dina kyssar är det jag vill

flickan utan sans å vett

för mig är du prinsessa men jag får inte allt

förbjudet att ta mer än vad jag ger

du får mig men kanske inte om en stund

när månen lyser vrålar du ändå mitt namn

 

 

om du blundar känner du mina fingrar i ditt hår

jag viskar kärlek i ditt öra men kyssarna är den åtrå du gav

när vi är ett då har du gett mig svaren

på att du är flickan som gör mig svag

liksom vattnet är livet å solen är värmen

är din hud allt jag behöver

sekunderna med dig är drömmen jag bar

nu lägger jag den i din hand

å hoppas den är vår när du ler mot solen i min famn

text: Ängeln

Kommentera

