morronpysslerier

min älskade lillsessa hon kan hon! om man inte har en hopphage då gör man såklart en ju! detta gjorde hon i morse nnan skolan medans vi hade mysfrukost framför tvn!  en bättre start på en morgon går inte att få faktiskt å inte en bättre början på en underbar påsk med hemmet fullt av älskade goungar å La Familia!

att barn har fantasi vet vi, men att Autistiska har extra mycket fantasi det kanske inta alla vet. älskade lillsessa älskar att ha små projekt för sig och noggrant skall det vara. jag låter henne skapa fritt för det är väldigt sällan det är något helt galet hon skapar, dom busen är mer på andra sätt hihi (läs påhittig lillsessa och lättlurad mamma).

alla mina barn har fantasi men mina älskade prinsar gillar mer att ta ut den i boxningslokalen eller genom tv-spel hehe! det skall bli så underbart att snart få va ute mer så vi kan lira boll, löpträna, va i skogen, fiska, grilla, gå äventyrsstigar å vår familjetradition som jag återkommer till å allt annat som man inte kan lika mycket under vintern! jag är så lyckligt lottad att ha underbara fantastiska änglar och jag är så sjukt stolt över mina barn,var och en av dom! jag tror jag skall överösa dom med första omgången påskägg ikväll när vi har filmkväll med La Familia!

jag kan verka tjatig, men detta är Lilla Underbara Familjen Bus låt å jag får så mycket energi å glädje av den så den kommer komma upp här många ggr till, precis som den gjort hitills!

nu skall hormonhäxan hoppa hage innan hon tar kvasten å far en sväng!

kramar

Ängeln

Kommentera

