egoterapireflektion

 

 

jag behöver öka min egoterapi! behöver den mer på det sätt bara jag kan. när livet snurrar och mycket händer och jag älskar varje sekund av livet då glömmer jag lätt bort mig. jag är min egen och jag saknar att vara bara jag.

ensamvarg är jag nog ibland och jag vet att min egoterapi kan verka tjatig. men det är för att den är en del av mig, egentligen mitt sätt att leva. det är upp till alla andra att leva på det sätt dom vill. jag har allt jag nånsin drömt om och även om utmaningarna är många och svåra så är detta mitt liv. även om jag är ibland som i brolles underbara låt en fallen angel så har jag mina vingar och jag är den ängel jag blivit av det liv som format mig.

ödmjuk mot min egenhet, vis av dom sår jag fått. jag vet att livet är vad jag gjorde det till och vägen till min egen hmmel är underbar. för om jag inte levat skulle jag inte vara vid liv. man kan välja att vara vid liv eller att leva. att vara på denna jord är en världslig sak men att leva är konst. gåtan med min egoterapi är att jag själv formar den eftersom jag utvecklas i den och nu är känslan att jag vill ha mer av den. på alla sätt. för en av nycklarna till den är att egoterapin egentligen inte har något med ensamhet att göra! att vara ensam ibland är en del av egoterapin och inte ett sätt att fly den verklighet jag vill leva i.

men jag valde att sluta vara rädd för mig själv, för det är ju egentligen vad vi människor är. vi är rädda för oss själva å därför lever vi inte. om vi väljer att falla kommer oxå våra vingar att bära oss. men om vi väljer att bara släppa greppet då kommer vi till genvägs-himlen och tappar det vi kämpat för. min blogg är fylld av allt det min egoterapinhandlar om.

låten är en av många som berör mig och jag älskar brolle å hans musik mer för varje gång! för musiken säger mer än orden och jag ler när jag sjunger för jag vet att ingen kan nå fram mer än dom låtar jag älskar att njuta av. för mig är musiken en terapi i min egoterapi. för om man inte vet hur man skall leva så är nyckeln att hitta do verktygen. jag gjorde det och även om mina verktygen skadar mig ibland så kommer jag aldrig låta någon stjäla dom nånsin igen

mitt liv är mitt å jag älskar det varje sekund (Ängeln)

 

 

Kommentera

