sthlm-resan ♥

äntligen är det bokat, klart å betatt!!!!!

jag å älskade tonåring drar på långweekend till el stockholmo 6-9 maj! grönan å 5 streetwear-butiker inbokade samt massa sköj med La familia å vänner! bättre än så kan det inte bli!

vi skall äta gott, mysa på. ha quality-time jag å min älskade storprins, världens bästaste boxare! detta är han värd efter sista tidens besvärligheter å operation å läkning mm. jag är så stolt över han å nu skall det bli underbart att detta vi planerat så länge äntligen ska bli av! tågbiljetterna bokade så nu är det bara att vänta..

å dom5 säckarna med pantburkar som jag å älskade tonåring har sparat på oss inför denna resan skall pantas! detta är våra grönan-roa-oss-pengar! det ser jag messt fram emot! grönan en hel dag med La familia å vänner å åka en massa å spela å busa å mumsa gotta å bara få va med min älskade tonåring. avslutade dagen emd att duka upp mysfika och sätta oss i soffan å klura och googla fram spännande saker å butiker mm inför resan.

å nu när mina tre  ♥ ♥ ♥ mina änglar jag har å Lilla underbara specialla familjen bus har avslutat en helt vanlig månda så känns det att det verkligen snart är sommar! hela veckan är fylld av en massa å jag älskar det här mer än allt annat, det här är mitt liv å  mina älskade goungar är mitt allt. ibland ändras livet mer än vad man nånsin kunnat tro å det blir bättre å mer underbart än man nånsin kunnat ana! å som nån sa, det ordnar sig! nu vet jag att det verkligen är så!

för den största lyckan är när man får vakna och se sina älskade goungar vakna upp och älska livet lika mycket som jag gör och se solen och veta att det var därför man finns till! inget är större än det!

jag väljer denna låten för att den ger mig en känsla som bara dar i underbara stockholm kan ge å jag är så sjukt lycklig att få dela den känslan med älskade tonåring. även om det är en kärlekslåt som inte har nåt med det jag skriver nu så är det känslan i texten som stämmer, för jag älskar verkligen denna stad!   jag nynnar med och ler så sjukt mycket innan jag somnar till ljudet av min älskade goungars andetag där dom ligger nerbäddade i sina sängar…..

Kommentera

