sovkärlek

när ännu en underbar dag i Lilla speciella familjen Bus har gått och det är städat och donat  och lugnet har lagt sig å det enda som hörs är musiken från radion i köket och det enda som lyser är nattbelysningen och d tända ljuset , då tassar jag runt och tittar på mina tre underbara skapelser där dom sover sött i sina sängar.

att se deras lugn, att se hur dom älskar livet och hur dom andas tryggt. att se att detta har jag fått gåvan att kunna sätta till världen. dessa underbara barn som var å en är unik och speciell på sitt sätt och är det messt perfekta som nånsin funnits! ja då vet jag att jag älskar livet mer än allt, för dom är mitt liv

älskade lillsessa, ihopkurad i sin säng med sina pet-shops vid fotändan och sina två täcken som en lite kojja om sig. hon ser så fridfull ut när hon ligger där å snosar. undrar vad som rör sig i en speciell prinsessas drömmar efter en dag fyld av äventyr 

älskade lillprins ligger tvärs över sängen i sitt lilla kryp-in och ser ut som han är mer medvetslös än sover och hans små snarkningar går nästan i takt till radion. undrar just vad lllboxarn drömmer om efter en dags äventyr

älskade storprins får mig le där han somnat med mp3n i öronen och kepsen på! så stor å ändå så liten. undrar just vad världens ästa boxare drömmer om efter en das äventyr ♥

att vara barn är en gåva som vi inte har vett att förstå att det var en gåva förrns vi är stora nog att förstå det (Ängeln)

Kommentera

