Prinsesskväll

jag har ju en tradition att ibland när jag å älskade lillsessa skall vara ifrån varann en del då tar vi sista kvällen innan hon far å gör till prinsesskväll! vi far till ICA å shoppar götta å när kvällen kommer så dukar vi upp i vardasrummet å ser på en tecknad film å bara myser å mumsar godsaker! denna kväll såg menyn ut såhär:

som tur är så orkar vi ju inte äta allt på en gång utan kan spara till nästa prinseskväll! nu sover min älskade sessa å i morgon så vinkar jag av henne. att få skiljas åt med en riktig myskväll är underbart! försöker göra något speciellt för var å en av mina älskade goungar emellanåt för dom är värda det.

men nu sitter jag här i soffan å rapar för mig själv å försöker kurera mig från feber å halsont som skall vara borta torsda morron!! skulle behöva ta en långpromiss nu, men jag får trösta mig med att godsaker inte ligger på favvo-listan å har äntligen lärt mig att bara unna mig ibland!

kramar

 

2 thoughts on “Prinsesskväll

Kommentera

