morronpysslerier

min autistiska lilla prinsessa har morronpysslat medans jag hängde tvätt å packade hennes väska! nu blev detta till en skoj gissningslek om vad som är i paketen! så, är du med nudå? kolla noga…

så, kan ni gissa vilket paket som innehåller min mobil? svaret kommer längre ner….

man skall ta vara på roliga lekar då man får dom serverade på så kreativa sätt. o inte annat kan ju faktiskt nåt dyka upp som varit borta ett tag. älskade lillsessa är stormfötjust i paket å kalas å har det så ofta hon kan. att övertala henne att mans kall få öppna paketen är ju en annan heeelt annan del av leken hehe!

jag blev räddad av att jag ställt larmet av någon anledning som jag inte minns å då ville hon jag skulle öppna för att stänga av oljudet. vi skrattade båda två å sen öppnade vi resten innan vi for till skolan. lite förvånad övar att hitta en fjärrkontroll jag saknat men det är min älskade lillsessa specialitet! inte hennes fel att nån gömmer å hon hittar.. öh.. eller va d tvärtom *ler*

nu till svaret på gåtan på dagens gissningslek!

om du gissade rätt vinner du en öööhhh.. hmmm.. måste fundera höhö

kramar

 

4 thoughts on “morronpysslerier

Kommentera

