fiskegrupp på fejjan

nu har jag startat en fiskegrupp på fecebook! behövs anser jag å jag gillar ju å starta gruppen där =) länkar den här:

FISKEGRUPP PÅ FACEBOOK

mina andra grupper på fejjan hittar ni här till höger i listen (om ni vill ha länkar till dom så kommentera skall jag ordna det, har även lagt inlägg om det tidigare)

nu skall jag packa mina grejjer å fara på fisketur med en god vän/kollega å är tillbaka i natt!

 Livsnjutning! fiske, grilla, öl, kaffe, ja allt som skapar en bra fiskelycka!

pöss å hej

Kommentera

