personlighetsfundeluringar

jag hade ett mål med min egoterapi när jag valde att starta den. det var att ge mig det liv jag själv är värd. att bli den jag själv vill bli å ge mig själv det leende jag så länge saknat. det är ett mål som alla borde ha, för det är det enda rätta men att vägen är lång å att man måste kämpa även i motvind är ju något som borde vara solklart. när man är på väg å man känner hur det blir så otroligt mycket annorlunda när man tar tag i sig själv å det liv man har, då vet man att det är värt varenda sekund.

jag är en annan jag nu, jag förändras för varje år. jag har ökat min egoterapi ännu mer för jag är på väg. jag har inte tid att backa eller göra  fel på vägen mer än att jag kan rätta till det å gå vidare. jag vill inte skapa det som var förr för det är inte längre en del av mig. kanske du inte gillar den jag blivit, vad vet jag. om du inte gör varför är du då här? när du läst vem jag är å du kanske öppnar dina sinnen för vem du är, har du då förstått vem jag är? för jag är inte som du, jag är jag, för det är det jag alltid vart. du trodde kanske du behövde kopiera den jag var?

ingen kommer nånsin att kunna känna mig om dom inte tycker om mig. för om du hatar mig så är det inte mig du känner. om du snackar bakom min rygg undrar jag hur det kommer sig att du slösar din tid att ensa tänka på mig, för det säger mer om dig än om mig. lever du i en ytlighet som jag nu väljer att endast va besökare i? då drog du nitlotten jag kastat bort. du spelar med mina känslor å du tror du är mer än mig? då har du glömt att spelet du spelar oxå handlar om dig. fuskar du så är det ditt eget som förloras, för jag vann redan innan du satsade men inte gav.

jag tror på mig, det gjorde jag inte förr. kanske har min bitterhet blivit min styrka att inte längre leva för andras skull. för vad gav det mig mer än att jag inser allt först nu? jag vet att när jag var till helvetet å vände så många gånger så var jag bara någon som gav allt för att någon annan skulle få det jag nu försöker nå. jag vet att jag är värd så sjukt mycket mer än det andra gett mig, för det var ingeting förutom svek å tårar. jag är värd mer än falsk kärlek å dålig vänskap.

jag är ängeln du aldrig kommer få, för jag var äkta å nu är jag fortfarande så. jag har vunnit något som få kommer att kunna få, gåvan att kunna leva för sin egen skull. att släppa taget om att tro att lyckan får man genom andra, för det är bara en genväg som lurar till ett liv utan den kärlek som man är värd att få. för falsk kärlek är inte hållbar, för den var allrig där. vänskap likaså. när du bara tar å trampar på andra då är du inte mer än din egen falskhet å jag betackar mig det för resten av mitt liv.

jag är ängeln som alla vill vara, för jag tror på mig. jag är ängeln alla vill nå för jag väljer ensamheten om du nte är värd mig. om du inte tycker om att jag förändras så lämna mig ifred för  jag vill inte längre vara som du. tycker du att jag är kaxig, kanske du som formade mig så? jag har rätt att vara hur jag vill för jag är värd mer än den skit som livet gett mig. det är min tur nu, fö jag har vunnit.

love me or hate me, folloow me or leave me

eller på svenska: tyck om mig som jag är å viisa det eller DRA ÅT  HELVETE. vill du bara snoka så hoppas du är nöjd för du har redan förlorat min respekt genom att ägna dig åt att håla reda på mitt liv i stället för ditt eget! om du vill vara min vän eller flickvän så säg hej, för jag kan int läsa dina tankar! jag vet bara vad jag vill! begrips? comprende moohaha

å ge fan å tafsa på mina vingar för dom är för bra för dig! om du vill beröra mig så var dig själv å skaffa dig vingar med, för på detta moln ryms inga trasiga själar med stulna vingar!

 

 

pööössar å massa egoterapi-bilde med min låt som är jag!

 

 

4 thoughts on “personlighetsfundeluringar

  1. Enbart genom att hitta sig själv och vara sig själv kan man gå framåt och må bra, att ge sig själv tid är underbart, att njuta av livet är en fantastisk känsla
    Det borde alla människor unna sig själva =) kram

      • Jag är ju tyvärr inte på långa vägar framme ”där” jag ”vill” vara än riktigt många jobbiga berg i vägen men jag jobbar och kör mitt race och har skitit fullständigt i vad världen tyckt om det jag lever för mig och mina barn många har ingen aning utan ”tror” dom vet, jag låter dom tro vad dom vill.
        Helt till fullo kommer jag aldrig komma fram sorgen är för stor men så långt jag kan för att må så bra jag kan, en dag 😉

        Aint no mountain high enough….

  2. Fina ord värda å fundera lite över. Tror det är många som har problem att vara sig själ i dagens värld där det är så mycket ytlighet och falskhet.
    Man må nog akta sig noga så man inte lurar sig själv att man står över detta spel,när det man egentligen gör är att intala sig själv att man står över detta och är bättre än andra på alla sätt,det kan bara sluta i ett allt annat än trevligt uppvaknande en dag.

    ”Det är inte lätt att vara sig själv när man inte vet vem man är !”

    Kramar

Kommentera

