sommarlovsreflektioner

så himla skönt å ha lite egoterapi i soffan efter en givande dag på byn å kaffe m vänner å det är undanstädat å älskade lillsessa sussar gött! det enda som fattas nu är en underbart fin flicka som sitter brevid men jag nöjjer mig endast vid det bästa så tills dess är jag så gärna singel somjag varit länge! det skall mycket till innan jag låter någon komma in i mina älskade goungars liv nånsin igen, för dom är värd det bästa!

älskade tonåring å jag har kommit överens om hur hans boxningsträning skall se ut nu under sommaren då han börjat träna med  tävlingsgruppen igen. tummen har läkt bra, så det ser hoppfullt ut men ärrigt efter operation. längtar redan till nästa säsång då jag har världens bästa boxare! å älskade lillprins kämpar på å har sommarlov från sin boxning! att sätta mina älskade prinsar i boxning var det bästa jag gjort å älskade lillsessa är med ibland å drar på sig handskarna! skall klura på aktivtet till henne å mig till hösten!

denna veckan pågår lite medicinbyten för både lillsessa å lillprins, men det är för tidit att säga hur det slår ut. det har gått så otroligt framåt å det är underbart att få se resultat av allt. att kunna byta från mediciner man inte vill ge å få pröva nåt mildare för det går åt rätt håll går inte att beskriva med ord. å att få verklgen pröva ut rätt medicin å skolform mm.

det ultimata är ju att vara utan medicinering, det är det ju för alla människor å när det om än väldigt sakta går åt det hållet känns det otroligt bra. då vet man att allt man lagt ner under åren gett resultat å att det man står för är rätt. att få ge sina älskade goungar det liv dom är värda är det enda som betyder nåt. skall bli underbart att få ännu en helg då hela Lilla underbara speciella familjen Bus hittar på bus å sköj! med det väder som varit ida med sol å värme bådar det gött för sommaren, då vi skall försöka vara i paradiset så mycket det går å åka båt, bada, grilla, fiska, sola, fota, odla jordgubbar å andra grödor å bara vara!  att få bo där så mycket det går å sen bara låta spontaniteten styra sommaren å hitta på äventyr eftersom är riktig sommar å jag har längtat såå *ler*

älskade lillsessa lilla autistklass skall ha vårshow å efter succén på julshowen så längtar jag sjukt mycket efter ett nytt solonummer av min älskade gounge som är bara BÄST!!!! vikken avslutning på ett skolår å början på ett långt sommarlov för mina älskade goungar! hoppas man hinner runt till skolorna å kan va med på allas avslutningar! hmm.. undra jag! klona sig kanske?

sommarminnen är underbara å jag ger ett från förra sommaren. bilder säger ibland mer än ord å livsnjutningarna kommer i många skepnader! sommaren blir underbar även om det regnar för det är vår egen känsla som skapar den sommar som lever kvar i våra hjärtan!

 

 

kramar

 

Kommentera

