älskade goungar

haft ännu en underbar helg å nu när alla älskade goungar är duschade å nattade inför ny skoldag å nån da kvar innan dom skall till sina olika ställen.  Lilla underbara speciella familjen bus har haft en helg med full fart å underbara ting som sig bör. vi har hunnit varit i paradiset å haft riktig sommar med sol, bad, bååttur, grillning mm å frugan tog jag med mig å  

har fått äran att få rå om älskade tonårings söflickvänta  med å hon är lika mörk som mig så sär vi begav oss ut idag måste jag nog ge en del huvudbry att jag har så många goungar 😉 thats the way i love it! fredakväll var det till slut 8 underbara ungar här! även om barn är ett fulltidsjobb när dom har fart i bena så är det så jag trivs allra bäst!

när jag har mina egna har jag gärna alla andras med, men då jag har dagar utan min älskade goungar vill jag INTE umgås med barn alls. det står jag för å jag håller fast vid det. mina barn är värd minst det, för den tid jag är utan dom är ju till för mig, för att ladda batterierna så jag kan vara den mamma dom är värd. jag är mamma å jag är maddi, i den ordningen med!

det händer massor nu å sommaren börjar ta form med allt som tillhör å jag sprudlar av glädje över att det är underbart att se sina älskade goungar njuta av det stundande sommarlovet. men först en massa nya sakr i deras liv som jag inte skriver om här just nu. det kommer senare. det är skönt att det har nått ändå hit å att det går åt det håll jag velat så sjukt länge nu. snart är allt som det ska igen.

tänk omallt går vägen nu å det blir en sommar jag längtat efter å Lilla underbara speciella familjen bus får ha en underbar sommar som vi är värda mer än allt annat.

älskade goungar, ni är himlen för mig  

kramar

Kommentera

