vardagsreflektioner

 

början av ännu en underbar vecka för mig å mina tre underbara busungar en underbar sommarbörjan!

myser i kvällssolen på grillkväll på älskade lillsessas å älskade lillprins kortis! tänka att Lilla underbara speciella familjen bus har ännu en underbar vecka med massa aktivitter å slutspurt på skola mm. att få börja veckan med att vara sjukt stolt över älskade tonårings resultat på en bra skoltermin, såsom det oxå är för älskade lillsessa å älskade lillprins med deras skolresultat å framsteg som jag fått besked om på deras möten, å att få avsluta dagen med en grillkväll bland underbara barn med speciella förmågor!

nu är det snart sommarlov för mina älskade goungar å jag längtar till torsda då hela ligan skall få njuta av vårshowen med älskade lillsessas Autistklass å avslutningar för alla tre nästa vecka (måste klona mig bara ;)). verkar som det blir en bra sommar vädermässigt sätt å vi avslutar denna vecka med en helg i paradiset med bad, grillning, fiske, båtturer mm! Life is good!

ibland är det mer underbart än annars, å jag älskar att nuta av soliga dar å få känna att värmen äntligen börjar vara här. det är fullt ös å vissa undrar var ajg får energin ifrån, men va fasen, nu när jag tagit mig sommarlov på ett tillåtet (enligt lagar å regler mm) sätt men ändå är aktiv enligt alla regler så kan det knappast bli bättre. att få vakna med solen och starta gång dagen emd att skjutsa iväg älskade goungar till skolan å veta att snart kan vi lufsa på utan ha tider att passa är Livskvalité!

Ikväll blir d grillning med La familia å jag passar på att storstäda å skura balkongen riktigt noga, kommer bilder på min retrobalkong senare! undrar just om det blir nån utbyggnad å inglasning, man får veta snart hoppas jag, så jag kan renovera om den ordentligt snart! att ha en balkong mna trivs med är oerhört viktigt när man har sitt hem i form av lägenhet å man har husdrömmar! men att vara på god väg med renoveringar mm gör att det känns riktigt bra! att få sitta i kvällssolen på balkongen å mysa är Livsnjutning!

ännu en inblick i vårat liv, men det känns bra att få bjuda lite på vad som pågår bakom den blogg som ni ser här, bilder å det messt privata låter jag vara som sig bör inne på min privata fb! att få berätta lite om hur livet för en annaorlunda liten familj ser ut kan betyda nåt för någon å gör det det för en enda så är det värt det. jag väljer att inte berätta allt här, då det är vårat privatliv å det inte ser ut som för bara nåra månader sen. att få känna att allt går åt helt rätt håll å den dröm som alltid levt kvar snart är helt sann igen går inte att beskriva med ord.

om jag kunde beskriva hur mycket jag älskar mina underbara älskade goungar med ord skulle jag göra det, men det går inte mer än jag gör nu. även om våra utmaninger ibland är svårare än andras så är jag så sjukt stolt över att få lyckan att få vara mamma till dom underbaraste barn som finns.

mina vackra goa skitungar, ni är himlen för mig! var å köpte en ny kamera igår, en billig men bra så vi kan knäppa ännu mera bilder å göra nya fotoväggar å lägga mer underbara minnen i minnesbanken från Lilla underbara speciella familjen bus äventyr. en helt vanlig annorlunda liten familjen i en värld full som snurrar fort men där vi hittat våran väg till Livsnjutningar å lycka mitt bland utmaningar å vardag

å våran signaturlåt (som även finns där du kan klicka på ett av ledorden längst upp på bloggen å se)  hänger med å ni som har turen att få se våra filmer, snart kommer en ny bilkareoke-film från oss!

massa sommarkramar

Kommentera

