älskade lillsessas pianosolo

filmen ligger på min privata fb då jag nåstans bestämde mig för att inte lägga ut filmer på mina älskade goungar på nätet mer än där just nu, kanske jag ändrar mig.. man vet aldrig. filmer går i alla fall jämfört med bilder inte att kopiera! tål att funderas på, man har ju sett många bli känd så men vette attans! mina barn komer ju alltid va mina idoler

älskade lillsessas autistklass hade i alla fall vårshow igår å min lilla ängel spelade pianosolo där hon först spelade å fröken fick härma å sen spelade dom en låt tillsammans. det messt facinerarande är ju då att älskade sessa inte läser noter utan härmar bara det hennes fröken för att sen själv spela det utan hjälp.

jag fick bita ihop rejält för att inte både gråta elelr skrika rakt ut ( tur man filma) . jag blev så sjukt stolt över min duktiga lilla älskaling som börjar bli stor! hon älskar att va på scen å hon lockade fram både skratt & applåder under sin pianolektion hon hade med sin musiklärare (tack för allt du lär min lills älskling)

att se vad som kan bli resultat av all träning mm är så sjukt mäktigt att ajg inte ens kan beskriva det. jag är ledsen att ni inte får se  det jag såg igår men jag håller på det privata en stund till. jag kan bara berätta å att få sitta där å se henne spela går inte beskriva hur det känns. jag skall bara i min iver låta bli att impulsköpa ett piano eller en gitarr! det är nämligen en av sakerna jag vill försöka få till inför nästa termin, se hur hennes intresse för gitarren är nu.

det är en sjukt stolt mamma till en underbart duktig lillsessa!

kram

2 thoughts on “älskade lillsessas pianosolo

Kommentera

