klassresa

 

foto: J.P (älskade lillsessas avlsutningsframträdande med sin autistskola)

tänk att min lilla tudish blive stor å skall på sin allra första klassresa! jag e skitnervös men försöker dölja det för sessa själv verkar ha lite resfeber då dom visat bilder å pratat om det på skolan. hon reperar om tåg hela tiden å var uppe som ett skott i morse lillstackarn. nu skall hon åka med det samma hehe

som tur var är det ”hennes” assstent G som skall ha ansvaret över henne, annars hade jag nog aldrig vågat låta henne åka. det är ändå fantastiskt att denna underbara personal tagit sig tid å engagemang att söka pengar och fixa å dona för att åka med barnen. vi har tur som har så underbara möjligheter.

till Furuvik skall dom. med tåg å ha en heldag på djurparken/tivolit. har vare där nåra ggr å det är perfekt där, lagom stort å lagom med folk. verkar få bra väder med. det kan inte bli bättre, men oj vad nervis jag kommer att vara inna jag får hämta upp henne på tågstationen ikväll. jag e messt nervös över tåget, då hon aldrig åkt tåg mitt lilla busfrö!

det är underbart när våra barn med speciella förmågor oxå får samma möjlighet som andra, att få chansen att göra något som för dom nog är större än vi anar. det är ett äventyr som vi alla har glädje av. Älskade lilsessa kommer att få en fantastisk dag!

själv skall jag ta en morronpromiss runt sjön, jaga upp älskade tonåring som skall på vårt nybyggda äventyrsbad med vänner, höra hur älskade lillprins har d på kortis innan jag tar å träffar en vän ett tag. ja, bita nervöst på naglar skall jag oxå göra! ännu en underbar dag för Lilla underbara speciella familjen bus!

kramar

Kommentera

