egoterapi en sommarmorron

 

bilder säger mer än tusen ord då jag i morse gick ett varv runt sjön för att sedan ta en stunds egoterapi (med min egoterapilåt i öronen) på en av bryggorna & samla ultimat kraft inför dessa två viktiga dar som är nu & som är en viktig milstolpe för älskade tonåring & min lilla familj! det är stora förändringar nu & ett allvar som jag inte skriver om eller pratar om för det tillhör det privata! men det är i sådana stunder då livet vänder & det krävs mer av en som sånna här stunder ger ännu mer än annars. stunder då egoterapi är mer än just bara det.

 filmade lite med! håll till godo!

 

egentligen så har jag bara en sak å säga nu: mina älskade underbara goaste barn, ni är mitt allt, ni är himlen för mig! det är för eran skull som jag håller fast vid min egoterapi  Jag skyddar mina tre änglar med allt jag har! ingen skall nånsin göra er illa!!! för mig är livet ni & jag försöker ännu mer för det enda som betyder nåt är att ge er det liv ni är värda, inget annat spelar någon roll  ♥

Älskade underbara tonåring, du är min prins, min stolthet! det är du å jag mot världen å dig skyddarjag ännu lite mer för en mammas beskydd är starkare & mäktigare än allt annat 

 

Kommentera

