midsommar

bild & text: Ängeln

för mig finns bara älskade goungar,för mig är allt Lilla underbara speciella familjen bus

dom som finns där för oss är välkommen att vara i vårat liv

mina dagar å allt av mig är mina barns för dom är himlen för mig. det har alltid å för evigt kommer det att vara så

♥ ♥ ♥

denna midsommar tillägnar jag prinsen i mitt liv, min stolthet, den första ängeln av tre i mitt liv, älskade tonåring å jag i paradiset nåra dar

för mig är det enkellt. det enda jag nånsin kämpar för är att ge mina älskade barn det glädjen att vilja leva, allt annat är inte mitt ansvar längre, bara mitt jobb att leda dom genom. alla andra får leda sig själva även om det kanske inte blir åt vårat håll

jag har gett allt jag har. dom som ger oss nu är dom som får vara kvar

ha en fin midsommar

Kommentera

