egopterapi i paradiset

foto & text: Ängeln 

Egoterapi på mitt eget sätt! en stund på bryggan jag å min kamera. ibland kan egoterapi bara vara att låta sig skapa bilder av sig själv på en plats som tar fram det som finns innom mig. för när jag är där jag hittar lugnet utan något annat som stör då kan jag bilda något av mig som jag inte annars kanske kan.

 

 

 

dom bilder jag skapar är många men en del fångar det jag oxå vill ni andra skall se. min egoterapi på min brygga i solen var att fånga bilderna av mig, när jag är bara jag. det är här jag är som allra messt, när friheten blåder i mitt hår & den totala lyckan syns i mina ögon. då kommer bilderna av mig att själv visa dig

 

 

 

 

 

det här är jag en solig sommardag. då jag lever här för nu är bara nu. i morgon kommer aldrig nå mig för jag är vacker som jag är just bara idag. bilderna komer alltd bevara minnet av känslan som jag har då jag visar min egoterapi just bara idag. om du undrar vad jag ser så är det bara jag själv som ler, för allt är jag å jag är allt jag nånsin velat ha. kanske jag vill förmedla den känslan som jag har. för om ni har en tvekan på vem ni är just idag, gör som jag

en egoterapi-dag bara en kamera åsså jag!

 

 

 

 

pööss

 

Kommentera

