GATUFESTEN

Onsdag till Lördag hittar ni mig å älskade tonåring på Gatufesten  vi kommer att tillbringa resten av veckan tillsammans med vänner mfl å äta gott, träffa människor, se bra artister mm! jag kan bara säga att amn kan ha en underbar festival fast man är nykter för det kommer jag att va!! avslutar festivalen med att jobba på Rivet, det skall bli hur skoj å spännande som hellst å jag är övertygad om att denna veckan kommer att bli lika bra som vädret är nu, UNDERBART!

startar med att ta med älskade lillsessa ( älskade lillprins är i Ume på semester) å roa oss på Gatufest-tivolit som gatufestfonden har abonnerat för oss familjer med barn med handikapp! Tack, det är ett otroligt uppskattat intiativ! att det äntligen är någon som upp,ärksammar alla dessa barn med handikapp som inte har samma möjlighet att ta sig ut å roa sig som andra barn! snyggt jobbat Göran (vår nya gatufest-general)!!! sedan åker älskade lillsesssa på minisemester, först på kortis å sen med mormor å morfar till Paradiset, dit jag kommer att ansluta på måndag då jag är less på stan å vill vara ensam för nåra dar!

Ikväll är enda kvällen min älskade tonåring kommer tycka sin gamla mor är ytters pinsam höhö! ikväll skall jag å vänner stå Längst fram!!! ÄNTLIGEN! han, mannen, den bästa, snyggaste,sexigast,, mannen med den bästa rösten, bästa låtarna, bästa texterna står på stora scen!!! vem?  ja men BROLLE såklart, det finns bara en å det kan inte bli en bättre start på Gatufesten än så! ikväll är det ju dessutom gratis att gå in så det kommer att bli magiskt! fan ta den som stör mig då hahaha!

SES I VIMLET! pööööss

Kommentera

