livsnjutning del hmmm…

 

text & bild: Ängeln

att få ta en mellanöl med älskade pappa när man äntligen får vara i Paradiset igen, långt ifrån alla människor tillsammans med älskade lillsessa! att han sedan kommer med en skål av årets första jordgubbar, det går bara att beskriva med ett ord: Livsnjutning!

älskade tonåring å älskade lillprins på annat håll just nu så jag å älskade lillsessa har en vecka tillsammans innan mina två egoterapi-veckor börjar nästa måndag! har haft en underbar sommar med älskade goungar hitills å jag älskar att vara mamma mer än nånsin!

å när jorgubbarna är slut å pappsen småsnarkar med fjärrkontrollen ikapp med älskade lillsessa å jag å älskade mamma smågnabbas om kommande dag i vanlig ordning då älskar jag livet ännu lite till! det är sommar, det kan inte bli mer underbart än detta! att känna smaken av hemodlade jordgubbar å njuta av stillheten över sjön är en känsla jag älskar att ha mer än allt annat! just denna stund är magisk liksom alla dom stunder jag får ha med älskade goungar på alla olika sätt! inget annat kan ge mer än det!

det är nu jag lever å jag somnar med en känsla som bara livsnjutningar kan ge

pössar

Kommentera

