busleripåminnelse

text & foto: Ängeln

 

då det efterfrågas så länkar jag sagan om älskade liillsessa påhitt här då jag inte listat ut hur man publcerar igen! så klicka på länken så kan ni se hur en helt vanlig dag hos Lilla underbara speciella familjen bus ser ut! jag tror det kan vara så att jag lyckades ändå att lägga upp den igen (klicka på startsidan så ser ni alla inlägg) men då är jag åtminstone garderad med att lagt länken här! måste gå kurs 😉

 

PÅHITTIG LILLSESSA & LÄTTLURAD MAMMA

 

det är busigt värre hos oss & nu när det är full fart hela dagarna me skolor & träningar mm då är det underbart att bara få skratta en stund, även om det oftast är på min bekostnad ;)! för det är ju så att vi lever ett annorlunda liv, jag älskade flickvänn & våra tre älskade goungar, alla med olika underbara speciella förmågor eller handikapp som det heter på fackspråk!  det blir ett kort inlägg denna morgon för det är full fart hos oss & dags att sätta fart igen efter en kort paus i morronbestyren!

Lilla underbara speciella famljen Bus önskar en trevlig dag!

 

kramar

Kommentera

