födelsedagfiluring

text & foto: Ängeln

Älskade mamma å pappa hade köpt tårta å lagat jättegod mat som Lilla underbara speciella familjen Bus fick mumsa på ida!  present fick jag med (tack älskade mamma å pappa), underbart fast det är i morrn jag fyller år! mamma är så fyndig, kolla vikka söta siffror hon gjort! det blev ännu roligare tyckte mina älskade busfrön när dom kom på att när man tage bort dom på tårtan kunde vända dom så att mamma fyllde 43!!! hehe, dom har samma dåliga humor som mig, jag tyckte det var lika roligt ända tills älskade lillsessa kom på att det var en grej som var kul å skrattade som en tok när hon sa ”mamma 43”

undra om det ens tog 5 minuter innan vi ätit upp tårtan? älskade lillprins sjöng 5 ggr för han sa han aldrig fick sjunga klart för jag måste ju sjunga att hon ska skjutas med,  medans älskade tonåring sa, men vadå hon har ju bara hört den 33 ggr förut! som sagt, mina älskade barn har lika låg humor som jag höhö ♥ älskade lillprins undra om morbror skulle komma med, då älskade tonåring utbrast, just ja ni e ju tvillingar vaaaa (tittar ironiskt på mig)  jo jag vet svara jag, men det var en gång jag glömde bort det. fick en väldigt lustig blick & min käre som skrattade åt mig. pustade ut när han i alla fall idag inte kalla mig för tant!

jag har inte kunna fira min före-dagen-födelsedag på ett bättre sätt än med La familia, smågnabbandes om vem som skulle sitta vart, hysteriskt försöka få dom att inte spela på alla instrument samtidigt så man kan tro att vi har egen konsert, ätandes alldeles för mycket mat samt många skratt & riktig quality-time med domm jag älskar allra messt! det var nog första gången med som det tog helt slut på mammas mat, hon som lagar alltid för ett helt fotbollslag! mina älskade prinsar boxar bort allt så dom är lite mer i maten eller var det jag moohahaha!

älskade tonåring den rackarn, har blive 174,5 cm lång, min älskade pappa blev lite fundersam å mätte han. shit pomffritt, vad är det som händer. kanske måste skriva 25 på nästa tårta så man kan dölja hur fort ungarna växer? åldersnojjan går aldrig bort, så jag pustar ut & ser fram emot att få ha taco-middag med underbara vännenm familj i morgon som kompensation för att jag inte gör nån tårta!

undra om jag blir yngre om jag drömmer rosa cowboyhattar?

pöössar

2 thoughts on “födelsedagfiluring

Kommentera

