älskade lillsessas humorföljetång

började ana oråd när älskade lillsessa började klättra, men jag förstod att nu var det nå bus på g, så jag kutar efter kameran  smyger efter. mn lilla busunge skrattar & kilar vidare för att rigga mer humorfällor! efter all riggning så tvingar hon sin stackars mor & lillebror att gå rakt in i fälorna 😉 mycket skratt blev det även om jag fick torka lite vatten efteråt & städa upp lite, men vad gör man inte när en liten prinsessa med speciella förmågor roar sig??

denna fällan var sköj! snäll som hon är så tog hon i alla fall ett tomt mjölkpaket!!

denna imponerade på mig messt!! ”titta mamma, spöööke”  va fasen får hon allt ifrån??

en klassiker måste ju åssa vara med såklart 😉

gissa vad dom hände när älskade lillprins gick på tricket ”jag vill ha vatten” 😉 jo då ser man ut såhär sen…….

vad skall man säga, det ryms mycket humor hos Lilla underbara speciella familjen bus nu skall jag bara lista ut vem/vad som har lärt min lilla busprinsessa allt det här moohahahaha!

6 thoughts on “älskade lillsessas humorföljetång

  1. Haha vilken tjej… Fantasi nånting… Roligt… Måste man passa sig riktigt ordentligt alltså om man kommer å hälsar på 😉
    Puss

  2. *skratt*

    En rak kopia av bollibompabusen…. ha ha … så akta dig för nån som är gömd i soptunnan också :-O

    //Christer

Kommentera

