höstkänslor

text & foto: Ängeln

 

ibland behövs inga ord, varken skrivna eller sagda för det är inget mer än det du ser! känslor genom bilder som är jag med en låt som är full av känslor som fyller mina rum. jag kanske inte sjunger som hon eller som någon jag älskar att höra på men det är känslan av att dansa i mitt hem sjungandes medans jag städar bort dammet tillsammans med dom känslor som inte lägre ryms. jag fyller min dag med nya känslor som är underbara även idag.

en höst fylld av känslor över att jag får vara jag. en egoterapi på abstrakta vis med en konstnärskänsla som håller känslorna mera vid liv. kanske är jag en drömmare som fastnat i min egoterapi, kanske är jag allt som jag velat bli men du inte kan röra vid. kanske är det bara jag som förstår att känslorna man får är dom som ger oss allt utan att kräva något tillbaks. livet är det underbara vi har, mitt är så underbart som du kan se här nu. så se & hör för om du känner kommer du att förstå det jagör. inget är enklare än det här. en höst som ger mer än du behöver kämpa för.


 

pöss

2 thoughts on “höstkänslor

Kommentera

