kan brunetter bli blond??

frågar man mig så ja! eller så är det bara mitt förbannade importfel som spökar, vadå jag kan inte rå för att jag kom i fel bananlåda 😉  ELLER  får jag skylla på mamma-med-för-lite-sömn? jag har i alla fall nu på morronen helt sonika idiotförklarat mig själv! varför? ja men kolla härååå, som tonårs-blondinerna säger!

i går var ju underbara vänner här & min älskade lillsessa var lika underbar mot sin gamla mor som vanligt! hon hade i alla fall arrangerat detta åt mig (se bilden nedan)

gölligt va, detta visar jag för mina vänner & säger, titta sånt här gör hon nästan varje dag!  dom flessta vet ju att hon slår in allt möjligt ibland, en gång t o m min mobiltelefon. men tror ni att jag kunde tänka till nu då? titta på bilden å försök gissa vad som möjligen kan finnas i det grööna paketet! om jag säger att denna bilden är knäppt med mobilen 😉 kan ni gissa då?

sent i går kväll får jag nån brilliant idé om att ajg skall fota en grejj hit till bloggen, nu kan ni ana var detta bär hän va 😉 i ca 1 1/2 timme sent i går kväll vänder jag upp å ner på mitt hem, för jag HITTAR INTE MIN KAMERA!!!! jag tittar t o m i kylen, för jag vet hur vimsig jag är. till slut ger jag upp & börjar tänka att undra om jag får ut nån ny på  försäkringen & somnar i min säng.

nu på morronen kommer min lilla Tudish & påminner mig om att jag faktiskt har paket att öppna! dom som stått framför näsan ända sen igår! GISSA VAD SOM VA I DET GRÖNA PAKETET!!

låt mig säga så här, om det finns brunneter som är blond stod jag i alla fall först i den kön nu!!!

4 thoughts on “kan brunetter bli blond??

  1. Hehe vad gulligt av din söta flicka som gör sådant för dig. 🙂
    Men påtal om blondiner och brunetter.. så behöver det inte definieras som din händelse är en ”dum blondin”. För det kan hända vem som helst oavsett vilken hårfärg man har. ALlt det med skämt om blondiner är bara en massa påhitt, vilket jag tror på. Men visst kan man skämta om det ibland men det har inget med hårfärg att göra. Jag är själv en blondin men det har bara förändrats genom åren som har gått (börjar också bli gammal) hahaha.. Nästa steg är vit och grå hårig! Hahaha…
    Jag känner att jag inte tillhör alls blondin kategorin oavsett en del kan skämta det med mig. Men jag bryr mig inte och får dem oftast bli helt stumma för jag har oftast tal på saker och ting. Som man har lärt sig är det bäst att tänka mer än en gång för saker och ting oavsett vad det handlar om. Ibland kan jag undrar över mig själv hur kan jag komma på något sådant som kan låta lite orealistiskt och korkat hehe.. För jag är lite flummig som sagt mellanåt men det är sån jag är. haha :)bara för det så behöver det inte betyda att man är en dum blondin. Haha 🙂 kram kram

Kommentera

