★ TATOO ★

 

så här cool va jag inför min 3e tatuering hos fina vännen Annelie! jag gör ju bara personliga tatueringar som naturligtvis andra kan försöka kopiera om dom skulle va så fåni men är ritade & tatuerade av vänner där skisser rivs & en del är gjort på fri hand under sessionen!

med mig hade jag en anna fin vän Johanna som fotat detta egoterapi-äventyr. vad är det för konst när man har så fina vänner & man får bygga på en av sina drömmar som är vad alla än säger beroendeframkallande. till nästa har jag redan planen klar & jag längtar redan för den adrenalinkick jag får nör jag blir tatuerad är grym & jag var alldeles skakis efteråt!  hur det blev ser ni ju här 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TOKNÖJD!!

 

 

7 thoughts on “★ TATOO ★

Kommentera

