änglarna i mitt liv

det är faktiskt ett måste att få skämma bort sin älskade tonåring första dagen på sin nya utmaning så d så (det e ju faktiskt lov juu)! belöningssystem funkar på alla åldrar 😉 dock var stackarn messt irreterad över att behöva vakna alls men nu har han somnat om, underbara goa tonåringar! nu är det två timmars tillsyn & sen skall han få vara ifred en stund innan vi skall på roadtrip inom vår egen kommun! kan dock förstå  att han e trött då det  blev en liten sen kväll igår då min älskade tonåring lagade mat till oss & jag fick känna mig bortskämd på mamma-vis ♥  (dom bilderna finns ju inte här naturligtvis ;)) är det nån k0nst att älska tillvaron då när man har en egen kock & världens goaste barn!

älskade lillprins har en ny favvorätt som han gärna lagar varje dag om han fick. ibland är nyttigt mer lyckat än allt annat & vi har en skoj stund tillsammans i köket då vi trollar ihop vår enkla vardagsmaträtt, äggnudlar med curry & vitlökskyckling!

för det messta så är man brädad av kompisar, tv-spel, datorer & annt som går före en jobbig morsa 😉 men att få stunder tillsammans även om dom är små som gör att tillvaron är ännu lite mer underbar, dom är jag sjukt rädd om. älskade lillsessa vilar upp sig från oss just nu på sitt nya kortis där hon trivs så otroligt bra & jag får nåra dar med prinsarna i mitt liv! om man kunde ge ord på hur mycker man älskar var & en av dom skulle inte ett papper i världen räcka till!

Mina älskade bustroll, ni är mitt allt , mammas stolthet. Ni är himlen för mig

One thought on “änglarna i mitt liv

  1. Va gosigt å bli bortskämd å får skämma bort nån 😉
    Alltid lika mysigt ju… För å inte tala om uppskattat… I alla lägen…
    Puss

Kommentera

