älskade pappsen

te

text & foto: Ängeln

det var ju fars dag i söndas & jag höll på att missa den då jag skulle på en simträning & älskade mamma & pappa på middag hos goda vänner. hur gör ma sin fina pappa glad då man vill ge han allt men inte kan? när man vill visa hur bäst han är, alltid finns där. jag är pappas flicka,men har d0m bästa föräldrar man kan få. utan dom vore det så tomt, tommare än jag kan beskriva med ord. även om mitt liv inte startade här så var det här jag startade. för mig finns bara dom som valde att ta hand om mig & min älskade tvillingbror. det jag längtar messt efter just nu är denna julen som vi firar tillsammans hela lilla underbara speciella familjen bus tillsammans med mina älskade föräldrar, La familia. det är den största lyckan för mig. kanske blir det även då en favvo-julklapp för det är det jag vet som gör dom glad!

 min älskade goa pappa blev i alla fall jätteglad när jag kom med hemleverans på fars dag! dom tre favoriterna vill han ju ha & dom ska han få såklart! marianne, expressen åsså lott-paket såklart! tur att man vet hur man gör sin älskade far glad! all min kärlek till dom som alltid finns där för mig & älskade goungar, som är dom underbaraste föräldrar man kan få. älskar er så mycket

Kommentera

