vardagsreflektioner

text & foto: Ängeln

ibland bjuder Lilla underbara speciella familjen bus på glimtar ur vårat liv!

en vanlig dag då jag & älskade lillprins varit hos läkaren & resulterade i det på bilden utöver hans medicin som han tar var dag.. stackars min lilla prins mår inte bra. duktig hos läkaren var han så han fick välja ett belöningsgodis på vägen hem, som jag hoppas han orkar mumsa lite på i morrn. simträningen som jag fixade för honom att börja på går väldigt bra & nu hoppas jag att han piggar på sig så han får komma till bassängen som han längtar efter. han är otroligt duktig att simma & jag är glad att han fastnade för den klubbb jag hittade åt honom.

älskade tonåring & jag laddar inför kommande boxningsmatch i Ume som vi skall på & hoppas på att han håller sig oskadd inför den så han får gå en match han längtat efter. träningen går väldigt bra & jag tackar varje dag för den dan jag släpade ner honom till denna boxningslokal. att se honom i ringen är så sjukt mäktigt.  hans utmaning går bra & dags för doshöjning igen i morrn & jag skall få höra hur sjukt bra det går i plugget nu av hans coola lärare. senaste provet blev det VG igen!  underbart att få vara så mycket mamma åt min älskade tonåring som jag nu är på alla sätt. snart blir han fjorton & är så sjukt mycket längre än mig *mooorrr* vad hände?

älskade lillsessa har fullt upp att leta musik på datorn & rigga fler nya bus. jag fick flytta hennes möten denna veckan. det går framåt fortare än jag själv hänger med & mitt projekt runt hennes skapande börjar att ta lite form. en vanlig dag då jag fick leda henne halvt sovandes in till sina assistenter på skolan då hon inte alls hade lust att kliva upp i morse den lilla busungen som annars alltid är väldgt morronpigg men verkar trivas i sín nya säng. jag fifflurar & klurar än på hur jag skall få till en aktivitet för henne en gång i veckan i alla fall. det var svärare än jag trodde så nu får jag tänka om. men det kommer att bli bra för älskade lillsessa har blivit mångsidig även där.

nu har jag skrytit lite om mina älskade underbara duktiga barn som jag är så sjukt stolt över. lyckliga jag har dom bästa barn man kan ha & underbart vackra med! jag behåller fortfarande det messta privat, för det är så jag vill ha det! men här får jag ändå in en liten bråkdel av vårat liv! idag har vi myst med lite middas-knytis & tända ljus i vardagdstrummet jag & mina tre älskade änglar. stunder som dessa har vi ofta lksom underbara dar tillsammans som gör det lättare att sakna dom dar då vi måste va ifrån varann & dom gör mig mer hel än vad jag redan är för det är dom som får mig att vara den jag vill vara allra messt, en mamma dom förtjänar att ha som kämpar ännu lite mer för att ge dom det liv dom är värda att ha!

om ni vill ha en presentation av oss så klicka på länken lilla underbara speciella familjen Bus här högst ovanför!bloggen är full av våra livsäventyr & jag avslutar med att säga att om jag kunde skulle jag ge dom solen för dom är himlen för mig mina älskade barn.  säger tack & hej från oss med vår signaturmelodi!

♥ ♥ ♥

One thought on “vardagsreflektioner

  1. De e så underbart å läsa hur du talar gott om dina barn =)
    Du är en toppenmamma som gör allt för dina barn… Precis som de ska vara =)

Kommentera

