varför bloggar jag?

å varför gör jag den udda minen på bilden? jaja,man kan inte va snyggast jämt😉 moohahaha

 

nä skämt å sida, jag vill nog debattera lite med mig själv denna morgon då barn-tvn & musik-spelande är roligare än att mysa med morsan i soffan innan pepparkaksbakning! ni som faktiskt följer min blogg har ju kunnat läsa mitt inlägg om mitt nternet-användande men jag länkar den nedan för att kunna läsas igen!

internetreflektioner

 

skrivandet är en del av mitt liv liksom andra spelar spel på nätet eller virkar mössor eller vad mad man nu gör för att koppla av en liten stund. jag har inte samma tid som jag önskar att skriva långa inlägg elelr starta debatter elelr utveckla bloggen mer än jag gör just nu då jag oftast springer omkring & gör en massa annat eller myser med goungarna samtidigt.

jag bloggar inte heller för uppmärksamheten för då kunde jag redan från början valt att göra min blogg mera privat då det då skulle garantera total uppmärksamhet även om det kanske inte fullt ut blev positiv i så fall då jag har upplevt en del. därför så vill jag klargöra att det ni läser är det ni får! om ni läser min blogg noga så kommer ni förstå varför jag skriver & vad min egoterapi handlar om! om ni tycker bloggen är krånglig så länkar jag min blogg-skola nedan

BLOGG-SKOLA

 

för jag tror att väljer man att förvandla sin blogg till nåt destruktivt & en plattform för att få ut sitt mående när det inte är bra, då är man lite fel ute. för även om världen rasat så är det enda ditt mål med ditt skrivande som är viktigt, inte det du skriver. allt det där skriver jag om, för detta korta uttalande är säkert tolkningsbart! om jag trampar på en tå ta dig då tid att kolla i bloggen innan du kommenterar mig.

för jag välkomnar alla kommentarer här, även fast dom ibland är världigt få. för utan kommentarer & betyg elelr för den delen läsare skulle bloggen dö! men jag skanar mera önskemål & åsikter om vad ni vll se mer av i min blogg, jagkan inte utvecklas o jag inte vet vad ni vill läsa om. det är poängen med att ha en blogg, att jag får fram varför jag bloggar & får se att dom som läser vågar utvecklas tillsamans med mig. spelreglerna sätter jag själv.

jag har nu gett mig själv en chans till att se om någon egentligen gillar det jag gör genom att göra en riktig ego-terapi-grejj & sånna vet ni ju att jag är väldigt bra på! jag försöker allt som går att få till den här grejjen som en bild-länkad-till sidan här men det går trögt så jag länkar den endan så länge då!

min likebutton på facebook (fan-sida för bloggen)

 

 

vad gör man inte för sig själv! troligen kommer minst en att störa sig på den & det är alltid trevligt om man frågar mig för en än gång är ju det bevis på att någon spiller sina dyrbara sekunder på mooaaa😉

för att retas ännu mer så säger jag pöööss å hej med min ultimata egoterapi-signatur-låt….

5 thoughts on “varför bloggar jag?

Kommentera

