vänskapslycka

 

text & bild: Ängeln

Lycka är när en av allra närmsta & bästaste vännerna Tommy förgyller min egoterapi-kväll med att bara spontant dyka upp med dessa godsaker & surra bort nåra timmar. om jag kunde beskriva vad sådant betyder för mig med ord skulle bloggen inte räcka till! det får mig känna mig så underbart lite till gladare & jag vet att allt är värt det för man ser vilka som är äkta vänner.

tack för det in fina vän!du har gjort så mycket för mig & barnen som betyder så mycket & du är en otroligt fin vän. dessutom så vet du hur man gör en flicka glad på rätt sätt =) dig värderar jag högt..

sämre akn man ha det en vanlig vardagkväll….

Kommentera

