ord som du ser med en sång som ger lite mer

som bilderna som kanske är det som någon kunde se ännu en gång. kanske budskapen jag lämnar här inte är mer än du själv väljer att göra dom. för om du inte vill se är det bara att blunda eller låta bli. kanske ina sanningar inte är för dig & min dröm inte är något du bör bry dig om. eller kanske så har du som jag en önskan om att nå fram med dom ord som är ditt liv om så bara en enda gång.

för det är egentligen en mer historia än den jag berättar här, för egentligen är det inte vad som hände så som ger mig mitt leende idag. det är dom ord som du kan läsa här, det jag tror på &det jag lever efter bvarje dag. kanske du tror du kan läsa mellan raderna eller tror dig förstå mer än det du egentligen vet av, men jag vill bara vara jag. för om jag slutade ge er mina enkla ord skulle jag ändå vara jag, för det är bara en del av mig, att forma orden som ni kans läsa, ibland varje dag.

kanske du är en av dom som dömmer mig & ändå läser det som står elelr tror dig veta vem jag är, men om du verkligen läser kommer du förstå att ajg idag är en annan jag. kanske du tror du vet vem ajg är men om orden du läser inte är det du vill se, varför ger du dig själv inte egna ord för att forma sin egen dag. för om du inte vill läsa, kanske du kan skriva liksom jag, för orden finns där öven om du inte kan se dom eller höra, för att dom är gömda för långt inom dig eller du inte har en bra dag.

när jag valde att le & leva för min egen skull så kom även orden att vara vägen som jag följer än idag. om jag nån gång slutar skriva så är det inte längre jag. för även om du inte kan läsa så skriver jag, för om jag kunde skulle jag sjunga men det kan inte jag. det är orden som är jag, även om jag ibland har mer att säga än det som jag skriver för allt här inte hemma här. utanför orden lever jag ett vanligt liv för jag är ju ändå jag. men när jag har tiden som inte är så stor som du kanske tror, då skapar jag med mina egna ord.

när du läser det jag ger kanske du kan se det jag förmedlar även om du kanske inta alltid gillar det du ser. för om ajg vore den som alltid skrev det alla vill se, så skulle inte orden finnas till något mer. om bilderna tog slut skulle inte känlsan kunna hållas kvar utanför den skund som builden skulle finnas kvar. för även om minnet är det största vi har, så är det orden till bilderna som skapar den fullädade känslan till det minne vi vill ha kvar. kanske en låt ger dig den känslan som blir den som stannar kvar, kanske orden då stannar kvar. för när du läser & tolkar det du ser så öär det ändå helheten som ger allt  det som jag vill ge.

när du en dag själv ger dig det du vill ha, kommer du att se att det jag gör är något mycket bra. för mig är orden det enda som ger mig allt förutom det leende som nu stannar kvar. för aööa har vi något som vi gör mycket bra & min passion är dom ord du läser till dom bilder jag dig ger. kanske du tycker det stör men då borde du kanske ändå stanna kvar. för vad är egentligen rätt eller fel när det enrda jag gör är att skapa för egen del. jag ger av mig & det jag gör, om du vill får du som jag dela någon som ger lite mer. även om sången är sorgsen & säger något annat än det som egentligen sker, så var det den jag valde till just den text & bild som du nu ser

Kommentera

