Ängeln blir b-tv-kändis

ibland e man snabb å svara å det låter som en jättebra grejj ända tills jag koppla vad hon den trevliga tjejen som ringde från tv 4 sa! shit pommfritt, det är ingen fem minuters intervju som Malou skall göra med mig å en annan tjej heller. jag e nervös så jag går åt japp, ni kanske minns den där grejjen då jag va i varenda tidning?? nähää, länkar nedan då:

HITTAR FAMILJEN PÅ FACEBOOK

 

det är vad intervjun handlar om! har ju varit en lång resa det där, just nu lite rörigt men det klarnar nog om ni tittar på programmet 😉 lovar jag skall kamma till mig så ni slipper skämmas höhö!

1 februari kl.10.05 är jag i tv4 & blir intervjuad av den bästaste Mal0u som jag beundrar nå oerhört, kanske skulle skämma ut mina stackars barn & karl & be om autograf i direktsändning som det faktiskt är moohahaha!

håll tummarna för faaan *nervöööös*

3 thoughts on “Ängeln blir b-tv-kändis

Kommentera

