en ängels reflektioner

text: Ängeln

 

kanske är det bäst såhär, att jag inte berättar vad jag egentligen vet. för vad gör mina vingar för skillnad om jag väljer att vara lika ond som livet varit mot mig då jag har allt jag nånsin önskat mig. hämndens & bitterhetens väg lämnar jag åt dom som vill mig illa.

andra väljer att kopiera det jag gör här & kallar sig ängel då dom egentligen inte vet vad en ängel är. jag hár varit i evighet men människor får ta del av det nu för jag valde att göra så. det är det äkta som du läser här & vägen har varit lång till att jag äntligen hittat hem. jag har äntligen kvar dom som är värda att få av det jag ger, det är nu som jag vet vad jag själv oxå får. jag har länge hjälpt människor som inte förtjänat det med min erfarenhet & min hjälpande förmåga, det har gjort mig till ett bättre jag & nu är det bara värdiga som får av min energi & min hjälpsamhet, de andra får stå kvar. nu har vinner som förtjänar att kallas för det för dom är lika mycket vänner som vi.

det sägs att hälften av det man kan är genom erfarenhet & hälften genom lära, jag har både då mina kunskaper inom människor, beteenden & olika  neurologiska tillstånd är stora både genom erfarenhet & utbildning, jag är långt ifrån akademiker men jag har så pass att jag kan skryta med det. för det krävs mer än att ha varit med om något & fått hjälp för att kunna hjälpa andra på rätt sätt. även jag måste ibland lämna över till andra över mig då det är allvar för jag är inte ute efter att skryta med min kunskap & erfarenhet, för då har mina vingar förlorat sin glans. jag hjälper för att jag kan & är så mycket ängel som det krävs.

det är genom livet som vi får det vi behöver för att kunna stå för det vi gör, det är därför jag kan stå för den ängel som jag är. jag har allt det där som även änglar bör & det gör mig till ännu mer än jag redan är. nu när jag äntligen samlat in dom som är värda att ha änglar i sitt liv, då är det lättare att kunna se det som var & veta att det jag gjorde var värt även det fast dom inte ens förtjänade det.

det är nu jag slutför det jobb som min egoterapi är en del ut av. till skillnad från min egoterapi som är evig så är livet som varit något som följer med tills jag som alla andra jobbat klart med det.

när jag skriver så är det för att det är en del av mig & jag älskar det jag gör. det är en passion jag alltid haft & jag lär & utvecklas även där. jag valde en gång att skriva på det sätt som jag gör här, för jag är den ängel jag är. det hjälper inte mig elelr de mina om jag är lika ond som de som illa gör. jag vinner inget pris för att måla ut sanningar här om människor som passerat mitt liv som sjuka på olika sätt är & som både män & kvinnor är. för det är precis så det är. om någon tolkar det på ett sätt som jag inte gör, det kan jag inte stå för. jag kan bara råda att läsa det som står & inte läsa som man själv vill att det skall stå för att man inte gillar vem jag är eller det jag gör.

jag äger mina ord, mitt liv, mina vingar, min lycka & allt det jag gör.  nu har jag allt det jag nånsin drömt om & jag har lärt mig var jag skall använda allt det jag har & kan för att det skall vara värt det, för även änglar famlar runt ibland. det var min lott att råka illa ut under såmånga år. jag fick det underbaraste på vägen hit, mina älskade barn & min livserfarenhet. tillsammans med den kunskap jag nu har eter många år av lärande så är jag äntligen här.

nu tar jag ännu en ny väg för nu är det inte längre min lott att offras för att människan skall kunna göra ondo på änglar som gör gott. jag är inte längre någon som andra kan ha för att det passa dom, för mitt leende har jag skaffat mig på egen hand. nu har jag allt det jag behöver för att vara den ängel som jag alltid varit men låtit fel människor tagit del utav.

ni som läser med orent sinne, dömmer & är full av bitterhet, ta en kölapp men kom inte tillbaks. jag behöver inte måla ut andrta eller hela mitt liv här för att kunna skryta som jag gör.jag kan göra det för att jag är sanning & kan stå för det jag skriver här, om du tittar i ditt inre så kommer du kake att kunna förstå det en dag. det är när du väljer att se en ängel som du kommer att förstå att det är en ängel du ser, innan det kommer du bara att famla runt & tro att du vet.

om du vet att du är här av goda avsikter & för att du vet att du är lika mycket värd som jag, så tack för att du läser & stanna gärna kvar & välkommen att höra av dig, för du har säkert någon viktigt & fint att dela med dig utav. äkthet & människor av renhet är alltid välkommet här. för vad är det som säger att man måste va människa perfekt för att vara det? jag svlutar mina reflektioner idag med att ösa all min kärlek till min Ängel, mannen i mitt liv & våra fem älskade änglar som vi har. ni som ger mig alt det jag har, den totala lyckan & all kärlek sóm jag nu har. det är för er som jag är den ängel jag är. nådde ända dit. nu är jag äntligen här & inget kan nånsin ändra det.  äntligen får musiken jag älskar vara den musik som den bör & får den rätta innerbörden för den kompletterar allt nu, äntligen är det musik som jag lever för

2 thoughts on “en ängels reflektioner

  1. en hängiven läsares reflektioner

    har följt din blogg ett tag av intresse då jag måste säga att jag beundrar din förmåga att verkligen satsa allt du kan i relationer och sedan ägna perioderna mellan dem till att skriva mycket om de avslutade relationerna. starkt av dig tjejen att inte vara feg och försiktig utan du satsar allt i din framtidstro, jag beundrar detta stort!
    lycka till,tycker det ser ut som ni har det jättemysigt
    man blir nästan lite avundsjuk🙂

Kommentera

