Dagens tv-intervju

dagens tv-intervju som jag var med på finns nu att se här: (länkad nedan)

MIN TV-INTERVJU CA 10.15

 

tittade just på det själv, höhöhö ser man alltid så där plufsig ut när man ser sig själv på tv? å va fasen, va udda jag såg ut med sminkning & håret sådär (tack till den treviliga sminkösen). haha, så såg jag inte ut när jag for hemmifrån juu!  jajja, det är min rätt att klaga, jag e ju tjej juuu 😉

det var en jättespännande dag som startade vid halv fem i morse! tack till Tv4 för det trevliga bemötandet & en spännande dag i kändisljusets värld. jag var så nervös att jag inte minns ett ord av vad jag sa, är bara glad att jag slapp prata så länge =) vi fick ju ingen förbedelse alls & visste inte om vad hon skulle ställa för frågor heller!

nu känner jag oxå att jag är redo att börja skriva lite om detta, som jag inte kunnat förut, men det blir på mitt eget vis som sig bör. det kommer reflektioner om detta eftersom. just nu så är jag trött & längtar efter älskling som är & jobbar.

avslutar med en bild från när jag ¨väntade på tåget hem & åt lite skräpmat på sthlms central!

 

2 thoughts on “Dagens tv-intervju

Kommentera

