att inte förlåta

även en ängel har rätt till att vägra förlåtelse. det är  min filosofi & jag håller fast vid den för den är den rätta vägen enligt mig & ingen kan nånsin ändra på det. varför förlåta mer än sig själv? av förlåtelse kommer något bra men bara om den egentligen är den förlåtelse som den borde va annars är den bara ett godkännande av en omänsklig & icke godtagbar handling.

jag väljer att aldrig förlåta hon som skulle va den som vaggade mig i sin famn, hon gjorde sitt val & jag har aldrig nånsin tvekat på min åsikt om det. jag kommer aldrig att göra det för det spelar ingen roll. det är ingen skillnad på mig eller dom. jag var inte mindre värd, det var hennes eget beslut. jag kommer aldrig att vika mig en tum, för det är endast en ond kvinna som jag en gång kom i från.

jag väljer att gå min egen väg & jag har nått så långt, för jag vet att jag är allt hon aldrig kan bli, för hon är alla dom ord som ingen egentligen får säga elller tänka, inte ens jag. men jag är en ängel så jag låter det va, jag valde att vända ryggen åt & bara gå för jag fick dom svar jag ville ha. det är alltid ett val, men när man får veta en lögn som döljer en lögn då finns det bara ett val kvar, att aldrig nånsin vilja ha med någon så ond som hon att gö.

när jag höll min egen dotter i min famn, den dagen då hon skulle varit jag & aldrig mer varit i en mammas famn. då mina tårar var för mig, för det ord som jag aldrig kommer kunna få ett svar på, varför? hur kan man göra så. det var då jag valde att för evigt haqta, för när min dotter tittade upp på mig & log, då såg jag mig i hennes ögon & jag fick svaret som jag behövde.

för mig finns mina svar, för jag vet att jag älskar mina underbara barn. inget kommer nånsin kunna ändra det, flr mig är finns inga ursäkter eller val, för mig finns bara jag & den mamma jag väljer att va. allt annat går att bygga med, för det handlar om valet man gör när man själv väljer. ingen ursäkt finns, för det var ingen eller inget som tvingade henne att göra det som jag nu aldrig kan förstå.

när jag ger allt jag har till mina älskade barn, då vet jag att trots den onda handling hon gjoprde så blev allt precis som det skall va. nu är allt underbart, men inte tack vare henne för hennes hjärta är kallt & hennes själ tillhör djävulen & den enda önskan jag nånsin kommer att ha är att få spoitta på hennes grav!  du hade ett val, men du valde att ljuga & ge bort det finaste du kan ha, din egen dotter & låta alla andra barn stanna kvar.

från mig får du aldrig mer än hat, för all min kärlek ger jag till dom som jag nu har, mina älskade barn. så tyvärr, till dig finns inget kvar. tro mig jag är hel, det har jag varit ett bra tag, jag blev det då jag valde att aldrig förlåta för att nån profet hittade på att det var så man ska gö. den enda du nåpnsin skall förlåta är dig själv, tro mig jag har förlåtit mig så många ggr om. nu vet jag att det som jag lämnar bakom aldrig kommer att bli nåt jag bryr mig om

för mig är det enkellt, kärlek till ett barn är det största av allt. om man lever efter att ha svikit ett barn, då är man inte värd det liv man har, för det var lögnen som var sveket här. jag längtar tills den dan du inte längre finns kvar, för om du kallar dig mamma så är det inget jag nånsin kommer att kalla dig för. jag fick en underbar mamma & pappa & ett liv jag älskar mer än allt så därför ger jag inget mer till dig mer än det jag skriver om här. för det är min rätt som ett övergivet barn, att visa vad äkta moderskärlek egentligen är.

mina älskade underbara barn till er ger jag all den kärlek jag har, ni får mig att göra allt för att vara den mamma ni är värd. mina älskade barn, ni är himlen för mig! sången är så som det ska va så så lyssna & förstå för nu lämnar jag det gamla därhän…

Kommentera

