allvarsfilosofi

text: Ängeln

ibland måste min egoterapi handla om andra än mig & nu har vi ett tid av allvar på många vis. jag måste vara lite mera ängel som jag varit så många år av mitt liv. men jag har äntligen lärt mig den största läxan av alla & nu ger jag bara av mig till dom som verkligen förtjänar att ha en ängel i sitt liv. jag har inget behov av att söka mig genom att ge andra allt som dom inte ens är värd för dom tar men inte ger.

trots att jag är lycklig nu så har jag inte glömt vem jag är, allt det jag kämpar för. nu är jag bara mer av mig det gör mig till den jag ville bli. det får mig tro på mig ännu lite mer för allt ger mig bilden av mig som jag ser & jag tror fortfarande att det är en dröm. även änglar kan sluta tro att människan är god, men när allt kom tillbaka till mig så förstod jag att det var nu som godhet kom. jag fick den luft under mina vingar som jag väntat på för det är mitt syre nu.

jag väljer att bara ge till dom som verkligen är värda att få något, resten kan få stå kvar, för egoism hör inte hemma här, inte heller bitterhet utan insikt som så många människor tyvärr står för. hur många av er har tittar er i spegeln & varit ärliga om den ni är? tänkte väl det, för det är mycket roligare att slänga skit på andra som ni gör, förstöra andras liv för att ni tror att ni är nåt fast ni egentligen borde söka hjälp för det ni bär!  mitt liv är mitt, sluta tro ni kan gö som ni vill i det för det är slut med det nu!

jag ger allt jag har till mina  älskade barn, min familj & dom underbara vänner jag har. det är egoterapi för mig! dom som får av min energi & tid nu har visat siog värdig den, för änglar har inte tid med dårskap & idioti! varför kan ingen lära sig att leva som man lär, att det du gör kommer tillbaks en dag! om ni försöker trampa på mig kommer era fötter en dag att fälla er, enklare än så kan det inte va! kanske ni tror ni är bättre än mig, men har ni då funderat på vem ni egentligen bryr er om?

jag har allt jag nånsin drömt om nu så ni som försökte förgöra mig, ni kan sitta där nu & undra om ni vunnit nu för det är ingen som tackar er för den lycka jag har nu !  allt det där som ni aldrig kan bli för jag är äkta & go medans ni är kopior av det som ni aldrig kan bli, för ni gav bort er själ när ni valde att göra illa den ängel som ni hade lyckan att få ha i erat liv.

mycke händer i vårat liv nu & Lilla underbara speciella familjen bus  & livet underbart! dom som är i vårat liv alltid är välkommen hos oss & vi gör vad vi kan för att försöka hinna med er som vi bryr oss om! eftersom kommer bara dom som ger lika mycket som vi att vara kvar här & i verkligenheten! kanske är vi hård men vi väljer att lägga energi på dom som lägger energi på oss

för det är nu så det är nu, vi gör ingen ont & vi kräver samma respekt tillbaks. dom som är i vårat liv vet att dom är värda lika mycket som vi & vi gör det vi kan för att visa det för det handlar om oss. ibland tar det många år innan livet blir som det ska & nu när det äntligen är som det alltid borde ha vart så kommer allting att gå som det ska. sagan blev sann & det har jag mina älskade barn att tacka för,dom som ger mig allt som alltid bara varit en dröm. jag kan knappt tro att det är sant, nu är allt som det ska & ängeln lämnar er för ida….

Kommentera

