fuck you

 

ibland önskar jag att jag oxå kunde sjunga & skapa låtar som är känslor för mig. kanske för att då blev det mer mig. jag vet att det är dom som läser här som vill mig ont. jag vet att det är dom som snokar här som gottar sig om jag skulle ha det dåligt. tyvärr har jag både kärlek & lycka, så ni kan ju stanna kvar där ni är för ni har inget att hämta här!

jag kan inte vara bitter eller hatisk som ni säger att ajg är, jag kan inte vara den idiot som ni skall ge bilden av att jag är. jag är ledsen men jag tänker inte berätta min livshistoria här, för den tänkar jag inte låta er få njuta av. ni är ju redan här & snokar som ni gör i mitt liv här utanför, räcker inte det? eller var det nu jag skulle göra bort mig så ni får vatten på eran kvarn? den som ni byggt av era sjuka sinnen som ni låter passera mitt liv för ni inte kan se till att söka hjälp för den ni är.

skulle det kännas bra om jag sa jag var sjuk? skulle det kännas bra om jag var lika störd som er? vad vill ni egentligen, för jag är inte rädd för er. alla ni som passerar mitt liv men inte kan annat än göra ont & skada mig. mår ni bra av det? varsågod, om det hjälper er, men våga då komma fram & se mig i ögonen när ni gör det ni gör

eller är ni för feg för det? minns ni vad ni gjorde då & minns ni vad ni gör nu? det kan jag svara på, det gör ni inte för ni skyller även det på mig. för eran insikt finns inte, för ni är onda & jag är den som blir utsatt för. fattar ni egentligen vad det är ni gör? känns det bra att bete sig som svin? att svartmåla, skada & förstöra mitt liv? njuter ni av det? 

ibland önskar jag att jag kunde bli deprimerad, psykiskt störda som er eller bara allmänt idiot, men inte ens det. jag kan inte va annat än den jag e, varför stör det er. fattar ni inte att ni skall lämna mig ifred? nä just ja, ni gör ju inge fel.. det var ju jag .. va det inte så det va?

tänk vad synd det är om er som måste snoka hos mig för jag är så hemsk. förstår att det måste va så jobbigt att behöva ägna tid & energi att att snoka runt & förstöra mitt liv. jag är ändå messt ledsen över att allt erat jobb för att göra det är förgäves för jag kunde inte bry mig mindre än om det! jag väljer att avvara en minut nu till att skriva om det så grattis, ni fick en sekunds uppmärksamhet…

ta en kölapp för helvete! jag kommer aldrig att sluta le, för vad ni än gör så lever jag ju, eller hur? jag har det bra & är lycklig, vikken otur för er eller hur? så kom hit då få se om ni kan döda mig, för det ni gör nu det roar bara mig, för ingen bryr sig om ni lägger erat hat på mig, för det säger bara mer om er än om mig…

nr 3455 är det nu, om du inte orkar vänta så ring för helvete en vän.. kanske du får hjälp att förstöra för mig! tänk vad livet vore tråkigt utan mig, vem skall ni då lägga erat hat på & ägna eran tid på att förgöra i eran egoism som ni lever för. tänk på att dom ni skadar messt faktiskt är barn, men kanske ni inte ens kan förstå det i eran låtsasvärld av hat!

tack å hej!

2 thoughts on “fuck you

    • vad ska man säga.. ibland måste man…
      saknar ditt sällskap kära granne, gö nåt åt d?
      hahaha.. ge fan i min idol du höhö! närå, ta han du, men han är ändå min största idol, har allti vare å kommer allti va så d så!

Kommentera

