sanningsreflektion

 

andra tolkar det dom själv vill se, kanske är det så att ingen kan egentligen kan se vad man själv ser. för om andra visste sanningen skulle det inte finnas något mer att störa sig på. jag bjuder på det som ni suger åt er för att inte se era egna fel, för ingen av er har väl egentligen någon koll på mig mer än det ni själva tror att ni vet.

har du förstått eller är du kvar i din bitterhet som ger dig en bild av mig som egentligen är din egen själ som du inte längre äger för den sålde du till hatet som du lever med. kanske är det det som stör, att jag är en ängel & du adrig kommer kunna vara det. hur jag vet? sanningen, den som kommer att avslöjja den du är.

ingen äger mig, för det är jag som äger mig, ingen vet för jag ger dig ingen sanning  nu för du tror ändå bara på det du själv säger att du vet. har du egentligen funderat på vem du är då du hellre ger dig på mig i stället för att bota din egen bitterhet. din oförmåga att kunna ge mig rätt är din egen osäkerhet. du tror du är något, för du gör allt för att skada mig men det är inget som biter för jag vet nåt som du inte vet. jag vet sanningen & därför ler jag åt dig för du är inget mer än din egen fiende som egentligen inget vet.

när du låter mig vara mig så kommer du att kunna få ett liv som du önskat dig, för när du låter mitt liv styra dig så äger jag egentligen dig. har du nånsin funderat på det. jag ser något som du aldrig kommer kunna se, livet som det är & inte som du tror för det är bara din fängelse som du aldrig kommer kunna lämna så länge som du attackerar mig.

för vem är du att dömma mig när du egentligen inget vet mer än det du själv fantiserat ihop eller hört från någon som du tror vet. har du nånsin varit i mitt liv mer än då du försökte äga mig? svaret tror jag redan att du vet, du läser ju här så det är ju så att du faller på din egen snubbeltråd för jag står stadigt & bara ler.

jag gömmer mig inte för jag vet att jag gör inget fel, det enda fel jag nånsin gjort är att låta dom som onda är vara nära mig. när du låter mig vara fri kommer du oxå att kunna rädda dig om du nånsin fattar det. tyvärr tror jag redan det är försent för du kommer åter igen att reta dig på mig. ha, nu trodde du jag skulle säga något som du tror att du vet men du har ju aldrig hajjat & det är ditt eget fel.

om du lämnar mig ifred så kanske finns det räddning för dig med för sanningen kommer att segra, den lurar bara dig att leka lite medans den jagar dig. så roa dig så länge du kan för jag kommer alltid att vara en ängel för jag vet nåt som du inte vet. sanningen. därför äger jag för evigt dig.

 

Kommentera

