texttolkning

 

 

besvarar en del kritik jag fick för ett tag sen om ett inlägg angående mina barn. tack för att ni roande mig, för det finns ingen större humor än när människor tror dom vet vad som står men inte läser mer än dom själva egentligen vill att det skall stå.

vad gör ni här om ni inte tagit reda på att jag skriver inte som ni tror att jag gör, om ni sedan tolkar mina texter som ni gör visar bara upp era egna personliga problem. ni är så desperata att hitta något som ger er rätt om mig att ni t o m måste försöka att attackera mig. för egentligen, vem säger att det jag skriver är det samma som ni tror ni ser?

jag har ett helt liv av bevis, vill ni ha det på papper, ja men kom då skall jag visa er. om ni tror att jag skriver för att låtsas vara någon jag inte är eller för att skryta om mig själv? har du funderat nu på vad jag nyss skrev? varför dömmer ni mig i en text som egenligen inte berättar något mer än  just den text ni ser, ingenstans där ser ni ju min verklighet.

det är ni själva som tror att ni vet & tolkar mina texter som ni egentligen själv vill för det får er att känna er viktigare än mig. för egentligen, vad vet du om mig? just ja, allt det som ni egentligen inte vet om det är sanningen eller bara något som ni återigen tror att ni ser. för om du vore klok & vettig skulle du kunna se texten för vad den är. det är inte jag som lider av bitterhet.

om ni trodde ni skulle få en blogg som ger en bild av mitt liv så tror ni fel, jag bju´der bara på det som ni förtjänar att se, resten har ni ju redan fantiserat ihop själv så jag behöver ju inte ge er mer. om ni inte ens kan ta en text för vad den är, en text eller reflektion då borde ni kanske fundera på om era kunskaper egentligen är något att ha.

vad jag skriver är det jag själv vill, om du ogillar det du ser, varför skall jag då ens visa dig mer än det? ni har ju redan bestämt att det jag skriver är fel? när jag sedan försvarar mig, d är det ändå fel ¨på det, säger mer om er än om mig för jag vet i alla fall hur man skriver en reflektion utan att egentligen låta det vara något mer än just det.

hajjar du inte så finns det kurser för att lära sig det som jag nyss skrev. för ni behöver kanske fundera ännu mer så ni slipper slänga skit på mig för något som ni egentligen inte vet. är du förvirrad så är det bara för att du fortfarande inte kan se mer än din een bitterhet. om du tror att jag skriver för att provocera, så fundera kanske lite på det, för du kan ändå aldrig komma i närheten av mig eller min erfarenhet.

allt finns på papper, mer klart än så kommer det aldrig att bli, så ta reda på sanningen innan ni kommenterar nåt mer, för hur gärna ni än vill så kommer jag ändå alltid vara bättre än er, för jag vet att om ni kunde hajja & ta in det som jag redan vet då skulle ni inte behöva tolka sådant som egentligen inte är mer än det som du ser.

jag vet att det stör er att jag är starkare än ni nånsin kan bli & att det jag gör är mer än ni nånsin kommer kunna uppnå, för jag har bevis men vad har ni mer än en massa skit som ni astar på mig. så lär dig tolka en text innan ni ogillar nästa gång, för som jag sa har ni bevisen? nä men dåså, lyssna på låten & fortsätta ogilla mig för det bjur jag på. hur skall ni annars era stackare kunna leva utan att slösa er energi på att ogilla mig.

jag ler igen, stör det dig? bra, för det är din förtjänst så tack igen för att ni ger mig en rolig stund

Kommentera

