snökul

Livsnjutning vintertid har jag på senare år börjat älska. jag & en av bästaste vännerna tog en dag på isen för att tjuvstarta fiskekänslan inför våren. det har blivit lite för lite fiske & skoteråkning denna konstiga vinter men dom stunder som blir är värda mycket för det är ren livskvalité

jag å älskade lillsessa som är en lika stor livsnjutare med följde med älskade mormor & morfar på en otroligt solig & fin dag till klippstugan på skoterns dag. vi åkte en sån här denna gång:

en snävessla & min lilla tudish tjöt av skratt i dom branta backarna. sedan hade vi en trevlig dag med vänner & familj med fika & sol uppe på berget med den vackra utsikten. en dag kan inte bli mycket bättre än så.

glimtar ut mitt & mina älskade goungars liv med familjen & vännerna bjuder jag gärna på här, även en & annan bild men det privata förblir där det är. jag packar för dagens äventyr med älskade tonåringar & ler för det är dom små stunderna av livsnjutning som är värt varenda stund av vardag som man har.

Kommentera

