för evigt ängel

för mig är det enklare än det som försigår. jag älskar livet för det är mitt & skulle det ta slut för att djävulen hann i fatt mig är jag för evigt här för att vaka över mina älskade barn. jag väljer livet för jag valde att vända blad i mitt livsbok. skall det vara så svårt att förstå?

när jag återvände till mitt rosa moln för att se världen för vad den är så fick mina vingar ny energi. nu är dom det som skyddar mina små för inget är mera självklart än så. kanske är min ensamhet den styrka som jag nu bär för när jag valde att jag är värd mer än vad andra gav då blev jag fri.

vi väljer själv vilken vi väg vi skall gå & även när någon försöker stoppa min resa med sådant som inget kan rå på då är det inte heller något som stoppar mig att skydda det jag har. jag valde att bara vara jag, för ingen kan nånsin kräva att jag skall vara där jag var även om min frihet är det någon vill ta. för mig finns inga vägar kvar för det är här min himmel är, där mina älskade änglar är. så därför kämpar jag nu med det enda jag har kvar, min eviga kärlek till mina älskade barn

när det kommer en morgondag då ler jag ännu lite mer än idag för jag har det jag alltid kämpar för. kanske måste jag kämpa ännu lite mera just idag men det är vad en ängel lever för. världen där människor är är grym men jag finns ändå kvar, hur än djävulen gör. för ängeln är för evigt, det kan ingen nånsin ändra på. i dom ögon som är små lever jag för evigt kvar & den himmel som var jag är för evigt i hjärtat på dom små som jag har.

ännu en dag, ännu en lycka & ännu en stund att vara jag. det är så det var meningen att det skulle va. när jag måste spela ett spel som djävulen tror han kan då är min lycka ändå där för det var jag som vann. ängeln är för evigt för det är bara änglar som kan förstå hur livet egentligen ska va. det är ingen som kan ändra på det vi har, förmågan att vilja stanna kvar i den himmel som vi har.

under stjärnorna skapar jag mina drömmar som jag lever för. det är till månen jag viskar hemligheten om den lycka jag har. det är i natten som jag gömmer den styrka som ännu är kvar för den blir starkare för varje dag. jag har lyckan att tacka mina älskade barn, för dom finns jag för evigt kvar. för ingen kan ta minnet ifrån ett barn. inte heller den kärlek till dom som för alltid lever kvar.

för mig kommer ännu en underbar  morgondag. jag är jag & så kommer det alltid att va. kanske du kan förstå om du vet vem du är & vad du har. för livet är vårt & vi kan alltid välja att ha det bra, även om dagarna inte är som dom borde va el livet är svårare än det borde va. för det är vi själva som väljer att älska livet även en sådan dag. jag kommer att för evigt älska varje dag för det är sanningen du läser här, för evigt ängel. precis som det skall va!

Kommentera

