ögonblick ur det privata

 älskade prinsessa roade mig & älskade tonåring med lite maskerad. man kan göra mycket av det man har är hennes filosofi 😉  ibland bjuder jag på små glimtar ur vårt privata men inte så mycket att ni kan få en bild av dom jag älskar mer än allt.

årets bild är tagen en dag på stranden då jag & älskade tonåring & våra vänner hade lite försommarkvälls-livsnjutning! tänka sig att man kan fånga en bild som säger mer än ord!

hur han lyckades med det där, ja fundera på det ni 😉

varje dag får jag blommor/växter av älskade lillsessa när jag hämtar henne.  vitsippor fick jag flera dar i rad, idag fick jag maskrosor & igår en del av en häck! mammalycka

älskade lillprins är upptagen med sina kompisar på våran gård messt hela dagarna & efter skolan så det återstår & se när jag kan få ett ögonblick av min lilla buse 😉 just nu är det messt mormors bullar som hägrar så kanske en utflykt med bullar i matsäcken till helgen månne!

vi återkommer med fler ögonblick, jag & mina tre älskade goungar, dom tre änglarna med speciella förmågor  (handikapp) som är mitt allt!

kram å gonatt från Lilla underbara speciella familjen bus

Kommentera

