egoterapiverklighet

 

utan min egoterapi hade jag levt kvar i ondskans klor. jag har aldrig sagt att jag är bättre än nån eller att min blogg är ett sätt att skryta om mig själv. men jag vet vem jag är & vad jag har gått igenom & det kan aldrig någon ta ifrån mig. det har gjort att jag får jobba så otroligt mycket mer för jag valde att släppa in människor i mitt liv som bara illa gör.

klart jag oxå kan vara där, där jag tvivlar på vem jag är. när jag låter ondskan nå mig & jag inte vet om jag är så vidrig & hemsk som ondskan målar ut mig.  men jag vet att det är svagheten inom mig som hälsar på, för jag har till skillnad från dom som skadat mig en ren själ & har inget som jag behöver skämmas eller be om ursäkt för. för när man väljer att skada nån för att dölja det man själv gör då saknar man insikten om det man gör. den enda insikt jag nånsin behövt är att jag har svårt att sluta släppa in människor som bara illa gör.

det är priset jag får betala för att min egoterapi inte är fullbordad, för vore den det skulle min tid här på jorden vara slut. för den som säger att dom är fullkomlig & har nått ända fram dom har egentligen inte kommit någonstans. när djävulen jagar mig skruvar jag upp min egoterapi på max för att leva med det här är ingen som kan gö utan att känna. jag är människor liksom ni, även om inte ens djävulen knäcker mig. jag vet vem jag är & kan känna med allt jag har utan att spåra ur.

det är gåtan med allt det här, att inget är svart el vitt, inget är som en mall för att alla måste ha svar. det är din egen känsla som är sann, men om den är som den ska det kan bara du svara på hur du än gör. för idag vet jag att människor inte tror. men en dag när sanningen kommer fram & godhet segrar då är det jag som har nått ända fram för jag vet till skillnad från ondskan vad som är sanningen.

om du vill veta vem jag är, så ta dig tid att läsa här i min blogg för den är full av den jag är. men om du sedan dömmer mig som andra gör, då har du bara inte insikten på vad som är verklighet & vad som är din egen bitterhet. för det är faktiskt så att en dag kommer jag att kunna skriva min historia här, för jag har bevisen men jag får inte visa dom ännu. kanske är det bara så det är, men valet är ändå ditt om du vill läsa här.

jag har inget behov av att hävda eller försvara mig. jag skriver för att det är min egoterapi & jag vill göra det jag alltid gör, ge mina barn det liv dom är värd! för det som ondskan gör skadar inte mig, utan tre oskyldiga barn som endast jag kan skydda som jag gör, men tyvärr är verkligheten inget skydd för någon som ensam är. det är så djävulen fuskar & det är så jag måste leva idag. att genom orden visa vem jag egentligen är! kanske är det redan försent men jag har lovat mig själv att när allt är över då skall jag ha gjort allt jag nånsin kan gö för att mina älskade barn skall få det liv dom är värd & ha sin mamma som är den enda dom faktiskt har. för när ni tvivlar på den ajg är så fråga såhär, vem ger dessa barn det dom är värd när inte jag kan va där.

när sanningen kommer fram då kommer ni att få se att svaret på frågan är det som ni läser här, att jag är den enda som dom har, för när verkligheten syns då är det faktiskt så det är. så kanske jag skriver såhär för att det är mitt sätt att visa er vad som sker när en ängel får slåss för sin himmel mot ondska som människor på jorden inte fattar hur ond den är. för även när livet är svårt så ler jag ännu lite mer idag, för jag älskar att vara den jag är, mamma till mina älskade barn. det kan inte ens ondska nånsin ändra på.

 

 

Kommentera

