andrum på egoterapivis

i mitt paradis, där jag är för att få andrum från ondhet. där jag tankar min egoterapi till max & jag blir bara jag fullt ut. det är här mina älskade goungar är just bara barn. där vi gör sådant som livsnjutning består av. långt ifrån krav & inte att få vara just dom barn dom är & få lika mycket livsnjutning på sin egen nivå.

att få sitta på min brygga & bara ta in allt det runt mig är egoterapi på max-nivå. det är här jag får nya tankar & lämnar gamla bakom mig. här jag formar det jag vill & kan tills jag måste. det är här jag känner mig mer levande än någon annan stans. det är dom stunder som gör allt värt det när jag måste vara på så många sätt. kanske är det förmågan att ta vara på ensamheten som så många saknar.

för livet är nu men det är bara du som kan göra det till ditt. utanför det som är självklart är det dina tankar som gör det du själv drömmer om. kanske har du ingen tro att livet skall bli som du själv vill, men det är då du ska ha förmågan att forma det du redan har till precis vad du vill. för det är svårt att leva men enkellt att vara levande, det är bara du som kan välja det.

här är jag levande, här är jag nu, för det finns ingen annan som kan forma mig även om ondska försöker fuska för att få mig till den jag aldrig varit. för jag förblir lika levande idag. det är ingen som kan äga mig för det är allt för många som försökt med det. kanske äger det min tid men jag är jag utanför det som kommer för nära mig. det är då som jag ger mig allt det som orden berättar här.

för mig finns inget att ångra för det är jag som ler ännu lite mer idag. det är nu jag andas för jag är ännu lite mera idag. änger för evigt, som det alltid varit fast andra stjäl vingar för att kunna knäcka den dom trodde jag var. men i min himmel är det bara änglar som ryms så idag finns där bara jag. det är äer ett enkellt val för det är ingen som kan ta det jag har. för banden är fast när världen rasar i en värld av ondska där den enda du kan välja att vara är du.

nu är jag mer än jag var & jag är ännu mer levande ännu en dag. för änglar hör det som andra tror dom gör, men vi väljer att le för det är livet som är ännu lite mer idag.

 

Kommentera

