Egoterapilyx

 

Att några timmar för sig själv betyder allt för dom roller jag har i mitt liv. att få ligga i sin nya stora säng, äta chips & lyssna till underbar musik som berör med tvn på svagt i bakrunden, det är enkel egoterapi för mig. nåra timmar bara för mig innan jag är mamma igen, precis som jag också är varje sekund mina älskade barn inte är med mig. men just i denna stund är jag fullt ut bara jag.

det är nu jag reflekterar över det jag har & det jag drömmer om, det som varit & det som blir. det är nu jag ler ännu lite mer, tacksam för att jag lever ännu en dag.  samlar energi för alla dom utmaningare jag har. för mitt liv är allt jag vill det skall va, även då djävulen jagar mig på olika vis. jag vet att allt ordnar sig på något vis, även nu när djävulen verkar växla strategi.

dom roller jag har i det liv jag älskar ännu lite mer ida är allt jag nånsin vill va, för min egoterapi har tagit mig ända hit. nu är jag en annan jag, den jag ville bli & det är nu jag ser allt det som ger resultat i mitt liv. för jag har det finaste man kan ha, underbara älskade barn. när djävulen skadar dom käraste jag har för att försöka avluta mitt liv, är det min egoterapi som ger mig svaren på värför jag är ängeln & fortfarande har mitt leende kvar.

jag gav ett löfte till mina älskade barn att göra allt som står i min makt att ge dom det liv dom är värd & att skydda dom från en värld full av dom som bara illa gör. när jag nu nått ända dit så vet jag att det inte finns några vägar kvar så det är inte jag som får stå med skammen kvar då det är mina älskade underbara barn får betala priset för vad någon annan gör. det är nu som valen jag gör är dom som jag blir tvingad att gö, hur ont det  än gör att bli tvingad av dom som bara illa gör.

det är ingen gåta som kräver svar, jag ger för evigt allt jag har till mina älskade barn. resten är till mig, för det är jag värd. Även en ängel måste ha det som krävs för att fylla på den energi som är så viktig för att kunna vara den mamma jag är. svaren på att jag är så bra som jag behöver ha har jag nu fått & jag låter den som illa gör trampa i sina egna misstag. för inte ens jag kan ändra någon utan insikt om vad den gör, bara kämpa för att livet för mina älskade barn ändå skall bli bra.

mina framtidsdrömmar är kvar & jag kommer lite närmare för varje dag. jag tar nya tag & vänder ännu ett blad i mitt livsbok som jag vårdar varje dag. drömmar som är för mina älskade barn & drömmar som är för mig, dom formar jag lite lite mer för varje dag. det går bra nu, även om det är en stor sorg som den som illa gör tvingar mig kvar i som stör. men även där så lever drömmen kvar att en dag kommer det att även där bli bra på rätt sätt, precis som det skall va.

en dag som denna då jag väljer att ha egoterapi för nåra timmar så är egoterapin precis som den ska va. för jag har inget som jag måste just idag. det är detta som är min gåva till mina älskade barn, att få fylla på för att bli en ännu lite bättre jag. jag vet nu att jag är den mamma jag bör va, jag har fått bevisen på att jag är den människa jag behöver va. svaren ligger i framtiden lika mycket som i det som var & nu kan jag bara le ännu lite mer för mitt liv är allt jag nånsin velat ha.

vi är en underbar liten speciell familj full av bus, vi är allt det ni kan läsa om här. ni får ta del av oss på olika vis, utan att ha någon som hellst insyn i vårat privatliv, för glimtar av det som är den totala lyckan för mig är bara små ögonblick av vårat liv. till musiken jag älskar skapar jag orden som är så viktiga för mig, det är då som jag får allt det jag önskat mig. en stund av lycka som är bara för mig. jag njuter av stunden en liten sekund till & ler ännu lite mer att få vara jag ännu en underbar dag

 

 

 

Kommentera

