mammareflektioner

 

mycket att tänka på, många svåra beslut att ta men jag vet att hur än framtiden blir så har jag gjort allt jag kan för att ge mina älskade barn det liv dom är värd att ha . min egoterapi ger mig det jag behöver för att ge ännu mer till mina älskade barn varje dag på det sätt som jag kan med dom hinder & utmaningar vi har.

att få vara mamma till underbart speciella barn med olika speciella förmågor & med underbara personligheter går inte att beskriva med ord, för den lyckan är större än allt. den sorg jag bär på att min lilla familj inte får vara hel för någon som bara illa gör har jag lärt mig leva med & dom beslut jag nu måste ta dom är den sista utvägen jag har. när allt annat är förbi & vägarna att ta redan är tagna flera ggr om då är det så det måste bli.

att bli tvingad att göra det som är bäst för att skydda sina barn & sig själv är inget som någon nånsin borde få utsättas för men det löfte jag en gång gav att jag alltid konmmer att gö allt i min makt för att skydda mina änglar & göra allt i in makt för att ge dom det liv dom är värd, det löfte har jag hållt & kommer förtsätta gö. det är inte jag som satt spelreglerna i detta sjuka spel.

den största lyckan är att få se mina älskade barn le. när dom somnar tryggt i sina sängar efter att vi sagt gonatt. när dom är som bara dom kan & ger mig allt som jag nånsin önskat mig. ett liv som är allt jag nånsin vill ha. allt jag gör gör jag för dom. alla beslut jag tar är för oss. vi kommer först hur det än blir. det kan inte bli enklare än så för det finns bara en kärlek för mig, min eviga kärlek till mina älskade barn.

att vara förälder är inget man blir, det är en titel man förtjänar & jag göra allt jag kan för att förtjäna den titeln varje dag. jag fick gåvan att vara mamma till barn med speciella förmågor & den gåvan vårdar jag varje dag. för varje framsteg som sker, för varje dag som dom blir större & har det bra så är det det som får mig le ännu lite mer. allt slit & allt jag kämpar fört ger vinster i dom framsteg som dom gör.

vi är en speciell liten familj som är som precis som alla andra familjer är. vi får bara kämpa lite mer för att passa in & för att få leva på samma villkor som alla andra gör. mina älskade goungar har lika rätt som alla andra barn att få det liv dom är värd, på sina villkor & på sitt eget sätt. livet är hårt & människor grymma men jag kommer att göra det jag gör tills den dan jag inte finns mer. hur illa än andra  oss än gör.

att vara mamma varje dag & på heltid är något jag kämpat för. att vara förälder är också att få hämta kraft i att få vara själv ibland, det är som små stunderna då mina älsklingar sover & genom min egoterapi som jag hämtar kraft som jag gör. ingen är bättre förälder än vad man själv är, för det är i barnens framtid som man ser svaren på om man gör rätt i det man gör.

kanske är det nu som allt ändras igen, som den sorg jag burit för en av oss blir ännu värre igen, men jag vet att även denna gång så har jag gjort allt jag nånsin kan för att kunna skydda den av oss som styrs av någon som bara illa gör. måna beslut att ta, många utmaningar att möta på vägen där vi går. men jag är säker på det jag gör för det är inte jag som illa gör.

nu finns bevisen på allt det som jag fått kämpat för. nu finns det svart på vitt vem det var som alltid fanns där & som för alltid kommer vara den som gör det. jag har bevisen nu på att det var jag som gjorde rätt & att det som jag kämpat för var det som var rätt för mina älskade barn. dom som säger annat är välkomna att hälsa på för att se vem det var som var den som till slut fick visa att det var min plikt för att skydda mina älskade barn. nu är det nästan som det ska för två av mina änglar, så bra som det kan va i den tillvaro som inte jag förstör. en av mina änglar är den som jag nu måste kämpa ännu hårdare för i en tillvaro där någon bara illa gör.

hur än framtiden blir så är vi för alltid Lilla underbara speciella familjen bus  & jag säger det som jag alltid gör, mina tre älskade underbra barn ni är himlen för mig.

 

Kommentera

