Livsnjutning på somrigt vis

 

 

Älskade lillsessa & jag har morronbestyr på vårat vis innan morronrutinen för älskade tonåring som sover gött ännu. vi ser på barntv & äter frukost med öppen balkongdörr & till doften & ljudet av sommar. Älskade lillprins som måste va på annat håll har semester hos farmor & farfar ett tag men är lika saknad som han alltid är när han inte får vara där han hör hemma för att makt går före barns bästa. efter en liten sovmorron är det ännu en underbar dag hemma hos Lilla underbara speciella familjen bus.

jag tar stora matsäcken, packar in älskade lillsessa, älskade tonåring m polare i min brum-brum & tar en dag med bad & bus där inte resten av kommunen är. vi vill livsnjuta på stilla vis utan att behöva kryssa mellan alla andra soldyrkare & badglada invånare i denna stad. jag klurar på vilken strand det månne bli men det är vår lilla hemlighet för vi vill va ifred. dom som skall veta var vi är när vi är på äventyr, dom får veta det ändå. för våra vänner får gärna följa med oss på våra äventyr.

vi skapar en sommar av sommaminnen på vårat vis, blandat med jobb, måste vara på annat håll & lite semester på kortisvis. det är bara jag  älskade tonåring som som alltid inte skiljs åt alls & skapar våran sommar da för da. håller tummarna att alla sommarbokningar, scheman & avtal kan få hålla i så fall för första gången detta år. men min trygghet sitter i att jag roddar vattentätt för alla tre älskade goungar i år. ingen som bara illa gör skall få störa vår livsnjutningssommar i år.

vi skapar sommarminnen på olika sätt & jag gör det jag kan för att ge mina älskade goungar en bra sommar även i år. för inte alla har en ficka full av guld eller åtta armar & fyra ben. jag gör det bästa av det jag har & under dom förutsättningar man har som ensam mamma till tre underbara barn med sina speciella behov som kräver noggrannhet, hög säkerhet & rutiner likväl som trygghet. vi blandar vardag med fiske, bad & allt som vi kan tänkas hinna med.

Jag älskar livet ännu lite mer idag. när älskade lillsessa tjuter av lycka när vi packar vår badväska, när mina änglar mumsar glass som bara dom kan. när älskade tonåring har ännu en bra sommarlovsda. när älskade lillprins får vara hemma med oss om nån vecka han med. det är allt det här som gör att jag ler ännu lite mer. när solen är här & sommaren total då är jag så lycklig som jag nånsin kan va.

nu skall vi mumsa våran frukost klart & ha en dag i solen & bada så mycket att vi får simhud mellan tårna & sand ända in i själen för är det nåt vi kan så är det att livsnjuta på vårat vis. ha en solig dag önskar Lilla underbara speciella familjen bus. var rädda om er & glöm inte att våra barn & djur är det fvärdefullaste vi har! sätt alltid dom i första hand så kommer du få den lycka som jag nu har. älskade underbara tre goa barn som jag har, ni är himlen för mig. nu är det äntligen sommar & vi skall ha sommar på vårat vi för det är vi värd mer än nåt annat. pöss & ha en fin da

 

 

 

 

Kommentera

