VARNING FÖR UNDERBARA SOLEN

en heldag på stranden hade jag, älskade tonåring & hans bästis, älskade lillsessa & nåra vänner till mig. underbart & min lilla badprinsessa låg i vattnet hela dan & därför oxå självklart jag,  förutom när det var fika som hägra, det är livsnjutning på Lilla underbara speciella familjen bus vis.

jag är ju Latino & mina älskade goungar har ärvt min hudtyp. vi har aldrig haft problem med solen & brukar se ut som pepparkakor till slut, men nu en VARNING! jag smorde in min lilla älskade sessa igår med högsta solskyddsfaktor trots att hon varit i solen lite & blir fort brun. alltid säkra före det osäkra. min älskade tonåring han är lika som mig & vi har aldrig behövt nåt.

men igår kväll upptäcker vi att trots att älskade lillsessa har samma huddtyp som mig, hon var skyddad med solskyddsfaktor så hade hon bränt sig! även älskade tonåring med. jag klarade mig, eftersom jag vägrar klä av mig alls höhö men lite lite bränd på armarna är jag. vi är inte kanske lika brända som andra blir men tillräckligt för att det ger mig svar på att man underskattar solen helt klart! kan bara gissa hur syskona blekfis ser ut ida som vi hade sällskap av, huua!

därför vill jag varna alla er som inte har samma hudtyp som vi, som är svenskar eller nåt anant med känslig hud! solen är som dom säger livsfarlig i år. vi väljer att stanna i skuggan på f.m idag & far å badar hela eftermiddan/kvällen i stället för man skall ha respekt för solen när den tar så bra som den gör.

var särskilt rädd om era barn! en annan åsikt jag bara måste få ta upp, varför har en del inte koll på sina barn när dom är å badar? tror man att resten av befolkningen skall vara barnvakter/badvakter åt deras ungar med?? om ni hellre vill ligga & visa upp er & steka på stranden i stället för att ge era barn en härli da så skaffa barnvakt för fan! skaffa lite respekt för vatten, för era barn har ingen chans om olyckan är där.

njut av den underbara solen som är här men VAR FÖRSIKTIGA  & var rädda om era barn! å för guds skull lägg av å klaga på värmen!!! jag tål inte sånt, spelar ingen roll hur bra ni har det eller vilket väder det är så skall ni klaga, finns vård för sånt å!

pöööss & ha en underbar da i solen, för det skall vi ha sen..

 

 

 

Kommentera

